• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • fialotta85
    Q Silver skrev 2014-02-13 11:57:05 följande:
    åååå...
    Ååååh på dig med QS, var en härlig badbild du la ut innan
  • Anonym (Ensam..)
    Q Silver skrev 2014-02-13 20:10:05 följande:

Oj....du är otroligt vacker!! Dina bilder är sköna- posta mer! smile5.gif
    Tack! Men nu tycker jag det är upp till er karlar att posta lite!
  • Anonym ( )
    Anonym (Mm) skrev 2014-02-13 19:52:57 följande:
    mmm så sexig. din kropp är jätte fin och du skulle stolt över den.
    alla killar kommer och gilla dig
    Är du säker på det? Alla killar? Betyder det att alla killar går endast efter utseendet?
  • NyttNamn
    Anonym (Mm) skrev 2014-02-13 19:03:02 följande:
    nyttnamn 
    ser man inte så mycket och dålig kvalitet bild.
    lite stora lår 
    Ja inte så lite stora heller.. Du är uppmärksam Flört
    Pour some sugar on me...
  • Grottmannen
    Anonym ( ) skrev 2014-02-13 20:15:39 följande:
    Är du säker på det? Alla killar? Betyder det att alla killar går endast efter utseendet?
    Lovar dig runt alla ytligheter så är det hjärtat som är det väsentliga!Hjärta
    The air is my brother, the earth is my mother ... I'm the tornado that gives you the speed you need.
  • Anonym (Jack Daniels)

Fru IrongardenSweden i första bilden av 10 i en serie. Men jag kan tyvärr inte publicera den här i tråden, så jag gör det på annat lämpligt ställe.

// The Irongardens
  • Anonym ( )
    Grottmannen skrev 2014-02-13 20:19:10 följande:
    Lovar dig runt alla ytligheter så är det hjärtat som är det väsentliga!Hjärta
    Jomen det var väl det jag tänkte. Kändes som en onödig kommentar av Anonym (Mm) eftersom den knappast är sann.
  • Anonym (Mm)

(kommer att) är 75% kan man säga.
    utseende är första steg, eller hur?