Anonym (Salsa) skrev 2013-01-03 17:13:29 följande:
Rose, vet hur det är. Har själv snöat in på div kroppsdelar i perioder men insett att det bara sitter i mitt eget huvud. Ingen annan som ser det som i mina ögon inte är perfekt. Kroppar är vackra och unika lika mkt som personligheten är unik. Tycker att många verkar ha glömt bort det där och att det på ngt sätt anses fult att vi här olika kroppar och olika preferenser vad gäller det vi anser bara hett, vackert, sexigt osv.. Man får lov att gilla och dras till en viss personlighet men gud förbjude om det gäller kroppar. Tycker denna tråd är fantastisk på så sätt att alla här inne verkar gilla olika och det skiljer sig mkt åt alla dessa kroppar och delar av den spm visas upp.
Du har en jättefin sexig kropp. Jag tror inte du direkt lider av sexbrist eller kommentarer från killar och själv gör jag verkligen inte det

så det där med låren är något som jag står ut med. Bara att titta så där förförisk med ögonen, knäppa upp skjortan så där lagom långsamt så har varenda kille jag haft fått annat att tänka på.