Inlägg från: Tuum Sequere Cor |Visa alla inlägg
  • Tuum Sequere Cor

Helkroppstråden

Gött jobbat Blackfeet!! NÄSTAN så jag blir sugen på att börja gymma. Din kropp är ju änna facit isf ;)

• Tuum Sequere Cor
    I Rose I skrev 2013-01-07 16:23:37 följande:

{#emotions_dlg.flower}
    Tråden sticker i ögonen på många.   
    Skulle vilja beskriva tråden som att den glittrar.. Definitivt inte sticker ;)
  • Tuum Sequere Cor
    mojnemenito skrev 2013-01-07 17:09:38 följande:
    WOW perfektion!
    wow.. gillar dina höfter! =D

Lägg upp ett fullsizekort?
  • Tuum Sequere Cor
    I Rose I skrev 2013-01-07 17:02:15 följande:
    Tuum? Lägg upp en bild på bar kropp bakifrån. Den gamla bilden går jättebra.   
    Skall ordnas.. skall bara reda såsen först ^^
  • Tuum Sequere Cor
    RebornEve skrev 2013-01-07 17:10:22 följande:
    Tom araya, scarlet, straight arrow, nockan, mattias39 : tack för fina kommentarer,och om jag glömt någon så tack !
    Kanske kommer fler bilder;)
    Måste komma fler bilder! Gärna massa fler bilder =D
  • Tuum Sequere Cor
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 18:04:49 följande:
    Tuum: Oh.My.God! :-P
    Mm han med lite smör på? ;)

Nej men tack =) Ryggslutet, röven och kuken är det jag är nöjd med hos mig ^^
  • Tuum Sequere Cor
    Nockanpockan skrev 2013-01-07 18:10:41 följande:
    I can't breathe! I can't breathe!  Drömmer

Får jag bo hos dig?Oskyldig
    Så vacker som du är så är du välkommen när du vill =)
    Som en hemlighet kan jag upplysa dig om att jag är van att bo i hus och inte radhus. Är dessutom varmblodig så brukar gå klädd ungefär så där... jämt ;)
  • Tuum Sequere Cor
    NHult skrev 2013-01-07 18:13:20 följande:
    ser ut som om han behöver hjälp med tvätten :)
    Körde fem maskiner igår.. förvisso halvtomma bara för att separera färgerna.
    Det man ser i bakgrunden är hundgodis, olja, innebandybollar (hade jag till duntäcken) och en korv med färskfoder på upptining och en borste. Tror jag fick med allt...

Enda tvätten kvar är en hundfilt men den e så hårig att jag måste dammsuga den först....
  • Tuum Sequere Cor
    Nockanpockan skrev 2013-01-07 18:19:58 följande:
    Jag bor i hus! ( Ett tag till ) och är varmblodig.. Sommartäcket åkte fram häromdagen... Jag har inget mot din *host* utstyrsel....Oskyldig
    Med dina  sexiga höfter borde du lägga upp en bild på din baksida.. Så man kan föreställa sig hur sexig  du skulle vara på alla fyra! Oskyldig
Svar på tråden Helkroppstråden