Inlägg från: fembarnsfar1967 |Visa alla inlägg
  • fembarnsfar1967

Helkroppstråden

Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-10 09:59:22 följande:
    Bakdelsfredag?
    Ja tack! Kyss
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
  • fembarnsfar1967
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-11 18:17:44 följande:
    Skönt att se att det är fler som går hemma i grå mjukis idag! Då känner jag mig inte så ensam!
    Allt klär en skönhet! Hjärta
    Allergisk mot alla former av uppfostran, att försöka få den här gamla hunden att sitta leder bara till elände.
  • fembarnsfar1967
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-11 23:21:51 följande:
    Känner på ett sätt att jag

redan har svankat här i kväll...men jag svankar väl lite mer då Flört
    Jag tror inte att det blir bättre än så här! {#emotions_dlg.flower} Tack!
  • fembarnsfar1967
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-15 20:17:41 följande:
    Skyll er själva, ni har sagt att jag får vara lat ibland
    Tacksam för allt, det vet du! Kyss{#emotions_dlg.flower}
  • fembarnsfar1967

Jag får väl ta och bjuda på en bild, det finns kanske de som gillar tjocka medelålders män i cykelkläder? Skrattande

• fembarnsfar1967

Tack Blondie, en snäll kommentar värmer alltid.Flört

Anonym (Blondie) skrev 2014-01-16 20:12:42 följande:
    Killar i cykelkläder är alltid RÄTT och HETT CoolTungan ute
  • fembarnsfar1967
    Påven Johanna skrev 2014-01-16 21:41:30 följande:
    Jag tycker att det är coolt. Jag är iofs lyckligt gift och tycker att min man är den bäste och ende och så vidare, men tja … trevlig bild i alla fall!

Killar är mer rakt upp och ner (och med kaffemugg eller gräsklippare) medan kvinnor vrider sig hit och dit på dassgolvet och på knä i sin jakt på en upphetsande bild. Lite lustigt i och med att män de facto har en mycket vid range för vad de finner attraktivt. 
    Tack och grattis! Glad
  • fembarnsfar1967
    fembarnsfar1967 skrev 2014-01-16 19:34:17 följande:
    Jag får väl ta och bjuda på en bild, det finns kanske de som gillar tjocka medelålders män i cykelkläder? Skrattande

Synd att du inte kan se den, Ensam. Försöker citera.
  • fembarnsfar1967
    Anonym (Gissa vem..) skrev 2014-01-24 22:55:45 följande:
    Ensam, ska inte behöva vara ensam!
  • fembarnsfar1967
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-31 10:08:35 följande:
    Älskade Ensam, tack för att du förgyller mitt liv!
Svar på tråden Helkroppstråden