• Flickan82

Helkroppstråden

Och ja, ska man hänga härinne så får man tyvärr tåla en del. :) Jag har fått höra så många gånger från min anonyma stalker att mina bröst är så groteskt fula t.ex. ;) Men det är bara att skaka av sig. Likaså är det ingen tävling om vem som får mest kommentarer. Detta ska vara något man gör för att man tycker det är kul. Alla gillar olika sorters kroppar, så är det. Jag kommenterar inte bara för att vara snäll.

• Flickan82
    Zack skrev 2014-01-09 17:57:05 följande:
    Mer än gärna :)....och du har som vanligt också lagt upp några riktigt sexiga och dregelvänliga bilder för oss killar idag ;)
    Tack ;)
  • Flickan82
    eeeeeh skrev 2014-01-11 23:51:11 följande:

Jättefina bilder kvinnor även om det faktiskt är både sorgligt och lite smått patetiskt.
    Ensam, Pillan, Blondie, docka med flera, jättefina är ni. Inte behöver ni väl bjuda ut er till dessa patetiska herrar på detta viset.

Ensam, du förstår väl att dina bilder med ansikte och sen med kropp kan missbrukas ganska så rejält?  internet är inte så snällt alla gånger. Rynkar på näsan

Äsch, bjuda ut sig är väl trevligt. ;)

Men jag håller faktiskt med om att man ska akta sig för vad man väljer att lägga ut. Det finns en anledning till att jag "försvann" och drog ner på bilder och det är för att mina bilder faktiskt dök upp på andra ställen utan min vetskap. Mindre roligt! Men det är en risk man tar när man gör valet att lägga ut det så öppet.
  • Flickan82
    vonKatt skrev 2014-01-15 18:40:10 följande:

Bjuder på en påklädd helkropp idag. Blev förälskad i provhytten idag!

phpoNjofS19302.jpg

Snyggaste katten!
  • Flickan82
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-21 10:56:55 följande:

Mitt sista bidrag i denna tråd. Lämnar er nu. När man redan mår ganska dåligt av olika skäl så behövs inte mycket, i detta fall räckte det med en kommentar. Jag hoppas att ni som skriver elaka ord till

Andra här inne tänker er för en extra gång innan man spottar ur sig någon elak kommentar.

Ni andra kvinnor och män är helt fantastiska och jag önskar er allt gott i framtiden! Ni vet vilka jag menar smile1.gifphporKOU345959.jpg

Jag förstår ditt val, samtidigt är det jättetråkigt att låta den/dom som skriver elaka saker "vinna". Man får tåla mycket skit tyvärr... Jag har gjort tvärtom, postat ännu mer bilder, alltid retar det någon. ;)
Svar på tråden Helkroppstråden