Inlägg från: Anonym (K2 2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (K2 2)

Helkroppstråden

Borkason skrev 2014-03-11 13:32:12 följande:
    Snygg! Synd att fötterna inte syns oxå.. ;)
    Hahaha...fötterna finns kvar på sidan Tungan ute tack så mycket! 
    Anton Chigurh skrev 2014-03-11 13:33:28 följande:
    Fan va grann du är, K-2, nåt in i helvete....shiny.gif
    Ååå..tack så mycket {#emotions_dlg.flower}
    Ronga skrev 2014-03-11 14:00:58 följande:
    ojojoj k2 2 Solig
    Kyss

• Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 14:13:06 följande:
    Hmmm.... Är du en sån där dam som går runt på stan och frågar unga oskyldiga killar om de vill bli modeller och av en slump råkar han en modellagentur i närheten där du erbjuder omgående provfotografering i ett låst mörkt rum??

I så fall är svaret! Jo jag har alltid drömt om att bli modell. Ta med mig och visa mig din utrustning nu!!!
    Oj, dam?! Du fick mig att känna mig ett par år äldre än vad jag är Obestämd jag jagar bara äldre killar, som kan sin sak och vet hur man gör (framför kameran)!!! Har man kommit in i mitt mörka "rum" kommer man knappt ut igen....
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 14:16:47 följande:
    Börjar ana något skumt här!! Det är inte så att ni bedriver en ljusskygg "modellagentur" tillsammans du och K2?? Kan se det framför mig. K2 lockar in mig i det mörka rummet och där står du med ditt 32 cm långa blänkande svärd.....
    Hahaha...bedriver bara en liten verkstad!! Med allt från kedjor till lyftar Foten i munnen
    Så komsi, komsi in i mörka rummet!! Var inte rädd!!
  • Anonym (K2 2)
    Mattias39 skrev 2014-03-11 14:32:29 följande:

Längesen sist....ngt måste man väl lägga upp....
    Mummmmmms 
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 14:40:16 följande:
    Så trevligt. Känner verkligen att jag gjort mig förtjänt av en liten paus. Gillar när det är mjukt och lent.....Flört

Jag är inte rädd! Inte det minsta. Du inser väl att om du tappar kontrollen över mig i din lilla verkstad för bara ett kort ögonblick  så är det högst troligt att det är jag som kommer vandra fritt ut och in ur det där mörka rummet... Kanske egentligen är lika bra att du spänner fast dig själv i de där kedjorna redan från början istället, så slipper du uppleva den förnedrande känslan när situationen glider dig ur händerna i alla fall... Tungan ute

Hahaha...jag tappar aldrig kontrollen, om jag inte själv vill det och låter motparten tro att han har vunnit!! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (K2 2)
    Mattias39 skrev 2014-03-11 14:36:45 följande:

Tak K2 2.....har spanat in dig i smyg också...och gillar ju det jag ser...! Men det tror jag du förstod... 
    DrömmerFlört
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 14:52:47 följande:
    Och det där är ju en ganska sliten ursäkt som folk tagit till i alla tider när de blivit överrumplade av ett krossande nederlag och skall rädda det lilla som går av ett tappat ansikte... Kyss
    Det där var ingen ursäkt...jag låter ju mannen vinna i hopp om att han tror han vunnit och han blir liksom lite mer girig!! Och spänner fast mig (det jag liksom va ute efter från början) båda vinner på det och mannen är nöjd!! 
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 15:18:21 följande:
    Hmmm vad var adressen till din fotostudio sa du?? Du är alldeles för hemlig för att kunna trilla in i den fällan...Tungan ute
    Adressen är:
    Göstas hål
    123
    Grottköping

Välkommen!!
    Hahahahahahah
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 15:26:06 följande:
    Jag har en kompis som berättat i högsta förtroende för mig att han blir sjukt knullsugen av den här tråden. Är det många som känner som han tror ni??

Att han skulle bli duschsugen har han inte berättat något om....
    Men tjejer och killar ser helt olika på duschningen...killar duschar och tjejer duschar och "duschar" hälsa din polare det!! Antar att han sitter ganska nära dig!TystTungan ute
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-11 15:32:38 följande:
    Hmm enligt min GPS ligger det i Trosa. Stämmer det??
    Nepp!! Inte riktigt Cool
Svar på tråden Helkroppstråden