• Zack

Helkroppstråden

Fenina skrev 2013-10-28 17:38:46 följande:
    Det blåser som tusan här med. Du borde komma hit så kan jag hålla fast dig. 
    Fantastiskt förslag. Dig skulle man gärna bli hårt fasthållen av ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-10-28 17:53:11 följande:
    Aja........ en hel del vet du ju redan FlörtTyst.
    Jo tack, och det gick inte av för hackor, men jag kan tänka mig att du sparar det bästa till sist. Lite som Karate Kid's finalspark; något man aldrig har upplevt tidigare ;)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-10-29 06:42:41 följande:

God morgon Solig!
    God morgon Mangoo. Snyggt klädval för dagen. Hade du suttit på mitt kontor hade jag inte fått gjort särskilt mycket. Ögonmagnet :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-10-29 08:04:55 följande:
    Hade jag varit på ditt kontor hade vi hängt i kopieringsrummet Flört.
    Ha ha, jo det är klart. Kopiering och reproduktion är ju två ord med liknande betydelse :). Jag hade fått sitta med skygglappar på om det skulle bli något gjort.
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-10-29 08:59:39 följande:
    Du ska inte göra något annat än att ta hand om mig...... uppfattat {#emotions_dlg.djavulsk}Flört.
    Nu när du säger det, varför slösa energi på annat när jag kan använda den på dig....
  • Zack
    mannen66 skrev 2013-10-29 15:59:19 följande:
    Du har så vacker mun...
    Det andra är såklart vacket med, men munnen.... Hjärta
    Enig. Fialotta har en otroligt vacker mun. Väldigt fin bild också i övrigt. Gillar ljuset.
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-10-29 16:01:44 följande:

Otroligt Mangoo. Du sätter ribban högt från start och fortsätter med att höja den. Trodde jag var trött efter en dag på jobbet, men det här piggade upp. Det är sunt med Mangoo :)
  • Zack
    GoodMangoo skrev 2013-10-29 17:18:26 följande:
    Tycker mer det verkar som att det är din ribba som höjer sig ju mer du ser av mig DrömmerFlört
    Ja det har du ju fått erfara på nära håll ;)
  • Zack
    Lussekatta skrev 2013-10-29 17:11:06 följande:

Grrrrr!! phpEVFmZi17985.jpg

Snyggt Lussekatt. En riktig färgklick här i tråden.
  • Zack
    Fenina skrev 2013-10-29 12:23:30 följande:

Det är så höst-igt idag och vinden blåser ute! Fick bli ett långbad och då tyckte jag så synd om alla er som måste var någon annanstans, så jag bjuder på lite kort Solig

Föll just över den här bilden. Supersnyggt Fenina, och vilken blick! Väldigt vackra ögon som tittar på en genom skummet.
Svar på tråden Helkroppstråden