• Mike Hawk

Helkroppstråden

• Mike Hawk
    LaChica skrev 2014-09-23 21:13:27 följande:
    Herregud...det finns ingenting på dig som inte är snyggt Tungan ute
    Livet blir bättre - när man vet vart man ska.
    Du är underbar! skulle gärna ge dig mer men men...
  • Mike Hawk
    Anonym (Hmm) skrev 2014-09-24 01:15:21 följande:
    Va äckligt med alla leverfläckar....
    Jag vet, skitäckligt.
  • Mike Hawk
    Anonym (herrn) skrev 2014-09-24 18:37:11 följande:

Ähh det munhuggas i denna tråden med?? Läste precis i en annan tråd 2 st som gick igång på den andra. Så jäkla tråkigt, och i denna är det ju om andra människors utseende. SKÄRPNING, är det så att en kropp inte tilltalar er låt bli att titta då, eller ge F-N i att kommentera!

Jag håller med fullständigt. Tråkigt bara att vissa försöker trycka ner andra för att framstå som bättre. Tragiskt.
  • Mike Hawk
    goaskalice skrev 2014-09-25 07:28:18 följande:
    phpRXFNS640230.jpg
    Hear my name Take a good look This could be the day
    Love you.
  • Mike Hawk
    straight arrow skrev 2014-09-25 07:52:24 följande:

Jag har en massa fläckar på ryggen, helt normalt...

Som en vis kvinna skrev. Det skapar karaktär,
  • Mike Hawk
    LaChica skrev 2014-09-25 09:18:38 följande:
    Muuuums!!
    Livet blir bättre - när man vet vart man ska.
    Smickrare där!

Nu är jag rentvagad och nytrimmad.
  • Mike Hawk
    Aros02 skrev 2014-09-25 10:21:17 följande:
    Alltså du må vara yngre å mer vältränad än jag men vad gäller prickantal kommer du för evig tid gå i skuggan av mig!! ;D

.. ärligt talat så har har mer eller mindre skämts över mina prickar hela mitt liv. Undvikit att ta av t-shirten offentligt osv. Även i intima stunder men en ny bekantskap är lite extra nervöst!..

Men nu ska jag inte grina här direkt men eftersom den där kommentaren dök upp så kan man ju lika gärna ta upp det!

Man kan ju lika lite rå för det som nåt annat genetiskt givet. Så är det bara!
    Ja, vad ska vi göra åt det? Det är liksom inget som vi kan påverka. Man kan visserligen ta bort vissa men det syns ju också.

Jag behåller mina för de är ju trots allt en del av mig.

Finns så många sköna människor här som har insett att perfektion kan se ut på flera olika sätt. Ni är alla perfekta i mina ögon.
Svar på tråden Helkroppstråden