Inlägg från: Anonym (tr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tr)

Helkroppstråden

MrMom skrev 2014-09-04 11:44:15 följande:
    Nu blev jag nog kär.... :) Du är jättesnygg!
    De är alltid fina med smink. Säg mig en kvinna som är snygg utan dessa kemikalier?
  • Anonym (tr)

Så hettjej har alltså sambo men tycker inte det är ngt problem att lägga upp nakenbilder och själv dregla över halvnakna män i denna tråd.

• Anonym (tr)
    Hettjej skrev 2014-09-25 23:51:38 följande:
    Självklart ser jag de inte som ett problem.

Min sambo gillar de! ;)
    Mm säkert.
  • Anonym (tr)
    Hettjej skrev 2014-09-26 00:22:45 följande:
    Känner du mig? Vet du hur mitt liv ser ut?

Nej, precis så då kanske du inte ska yttra dig.
    Du verkar vara en liten uppmärksamhetshora, det är allt bara. Du borde gå och söka kärlek hos din "sambo" ist.
  • Anonym (tr)
    Snuskig1 skrev 2014-09-26 07:52:34 följande:

Åh the Cure! Godmorgon tråden:)

Som sagt, man eller kvinna?.....
  • Anonym (tr)
    goaskalice skrev 2014-10-13 22:57:50 följande:

En tutte.

Två tuttar.

Pattknulla.

Bra. Dem där skulle man ju vilja knulla.
  • Anonym (tr)

spynxpappa, var det verkligen en bra ide att lägga upp en bild på ditt ansikte. Tror inte direkt studentbruttan blir positivt överraskad över att veta att en gamling dreglar på hennes nakenbilder...

• Anonym (tr)
    Sphynxpappa skrev 2014-10-15 21:10:46 följande:
    Kanske inte det, men altid retar det någon Skål
    Du kanske inte ska dregla över unga tjejer när du själv är gubbe...
  • Anonym (tr)
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 21:17:51 följande:
    Dina bilder är alltid lika snygga Losten! Tungan ute
    Alltid lika snygga? Han postar en bild på sin helt vanliga kropp som ungefär nästan varje kille har därute. Inget speciellt med det.
  • Anonym (tr)
    MaryM skrev 2014-10-16 21:43:12 följande:
    Trodde detta var en feelgood tråd? Jag och många med mig tycker han är skitsnygg.
    Så du tycker med andra ord att nästan precis varje kille du möter är skitsnygg? För han har samma kropp som dem.
  • Anonym (tr)
    Amys skrev 2014-10-16 21:50:44 följande:
    Vi alla här inne är helt vanliga människor med helt vanliga kroppar! Tänkte bara nämna det, eller kanske finns det någon ovanlig utomjordisk varelse från mars här kanske? Annars så är vi alla helt vanliga människor! Vanligt och vackert i all sin enkelhet.
    Tyckte det bara är löjligt att kalla honom "väldigt snygg" när han har en helt normal kropp som varje kille har som inte är överviktig...
  • Anonym (tr)
    Amys skrev 2014-10-16 22:06:19 följande:
    Men har tanken slagit dig att den personen som säger att han är väldigt snygg i själva verket tycker att han är väldigt snygg? Har tanken slagit dig att det finns människor som tycker hans kroppstyp är perfekt? Eller ska alla ha ditt ideal? Vad ditt ideal? Och eftersom du anser dig rätten att kritisera hans utseende, är det endast rättvist att han ska få ge kritik angående ditt utseende. Annars är det endast du som är löjlig i detta sammanhang.
    Så med andra ord hennes ideal på kropp är ngt som nästan alla män besitter?
    Du är löjlig.
  • Anonym (tr)
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 22:21:16 följande:
    Han tar fina bilder, med härliga färger och inte bara samma om och om igen. Så ja, jag tycker alltid hans bilder är snygga. Sen motivet ja, det är också riktigt läckert, precis som många av killarna här inne.

Där ute? Hur många där ute går omkring utan kläder? Sån tur har vi inte Solig
    Bra. Säg då att hans bilder är snygga. Inte att han är det. Han ser helt normal ut.
  • Anonym (tr)
    NeedfulThings skrev 2014-10-16 22:33:04 följande:

Fast då lilla vän tar du och går tillbaka och läser mitt inlägg igen som du citerade förut.

Och för övrigt, varför får jag inte säga att han är snygg? Jag tycker han är snygg. Jag gillar den typen av kropp han besitter. Skit samma hur "normal" och vanlig den är. Det har väl absolut inte med saken att göra?

Får jag inte säga att jag gillar män med mörkt hår och skägg heller då? För det är också för vanligt? Hissen går inte ända upp på dig du Solig

Hans kropp ser helt normal ut så du tycker inte alls att den är väldigt snygg. För precis allihopa som inte är feta har sådan kropp. Sluta vara så löjlig.
Svar på tråden Helkroppstråden