• LaChica

Helkroppstråden

HäckHäxan skrev 2014-09-05 14:49:36 följande:
    Babe du passar absolut in! Både här och där och ja överallt, om du vill.

Så vad som än fick dig att tänka sådär dumt, låt det rinna av dig.

Jag känner ofta att jag inte passar in här i tråden heller, för tjock haha. Samtidigt har jag ju faktiskt lärt mig att det finns folk som uppskattar min kroppstyp också. De är lite i motsats till verkligheten, där jag är stenhårt övertygad om att min personlighet är vad som får folk att uppskatta mig och kroppen är bara nått ställe där mitt jag  förvaras haha
    Taack så mycket Häckis! <3 Ja...man kan lugnt säga att man alltid är hårdast mot sig själv, trots att jag vet att det bevisligen finns en del som uppskattar mina nuvarande former...

Och får jag säga, att jag tycker att du passar in som handen i handsken här! Dina bilder är alltid smakfulla, snygga och har attityd!Flört Tjock är du verkligen inte, snarare har du toksnygga former! Drömmer
    Never look back.
  • LaChica
    Madness82 skrev 2014-09-05 15:09:24 följande:
    Varje bild du lagt ut hittills har fått mina byxor att skava Flört
    Bra, då kan jag andas ut igenFlört
    Never look back.
  • LaChica
    Madness82 skrev 2014-09-05 15:13:40 följande:
    Får man fråga hur gammal du är?
    Fyller 25 om 25 dagar Flört
    Never look back.
  • LaChica
    stief84 skrev 2014-09-05 13:38:26 följande:
    Tack vackra chica!
    Hehe... Glad
    Jag personligen tycker att du ska stanna kvar här. Du är ju "veteran" här, som jag, så tråkigt om du lämnar!
    Jag passar som sagt inte in här, men look at me liksom...man får blunda då Det är nog väldigt många som uppskattar dina bilderGlad
    Never look back.
  • LaChica
    HäckHäxan skrev 2014-09-05 15:32:57 följande:
    Tack söta du. Fast du måste missat raddan med helt retarded bilder jag la ut i går eller om det var i förrgår hahaha

Försökte fota mig själv nyss, typ mitt i vardagen bla bla, men gisses asså *hjälp*
    Haha jo jag såg dom allt Flört Tyckte dom var störtsköna och såna bilder är en välbehövlig frisk fläkt bland allt naket!  
    Jag tar också många retarded-bilder när jag är uttråkad, men jag är för feg för att visa dom för någon
    It's not pretty...haha! Därför ser jag alltid så allvarlig ut på mina bilder..
    Never look back.
  • LaChica
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 15:57:29 följande:
    Sommaren kom tillbaka.
    *Tappar hakan* Tror inte riktigt det är lagligt att vara så snygg...
    Never look back.
  • LaChica
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 16:10:16 följande:
    Tack men jag får jobba hårt för det .
    Jo tack, lätt är det inte att komma ner i/vara i snygg form, men så värt alla timmar på gymet! Glad
    Never look back.
  • LaChica
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 16:18:30 följande:
    Ja det är kul att träna både styrka och kondition . Efter fyra barn är det kul att bevisa det går .
    Grymt! Du får bli min inspirationskälla Flört Själv har jag gått ner 12 kg sen slutet av juni, med hjälp av LCHF och kondtionsträning. En bra bit kvar, men nu är jag igång iallafall. Inga meningslösa soppor etc... En bra viktnedgång ska inte skyndas på. Resultatet är viktigare. 
    Never look back.
  • LaChica
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 16:29:47 följande:
    Låter bra om du inte trivs som du är . Äter själv LCHF sedan flera år fuskar i helgen . Men inget socker mer en i ett vitt torrt vin . Män brukar ha svårare med ölen .
    Jag kör mitt egna race, och det verkar funka.
    Haha jag föredrar faktiskt öl framför vin, men det beror på vad det är för vin också. Jag gillar tyvärr söta vita viner, som FM, Diamant och Tre Apor... Inte det mest optimala för LCHF kanske. Ska jag dricka får det nog bli ren sprit och sockerfria drinkar, men då blir det alltid karatefylla

Nä, jag trivs inte i mig själv och har aldrig gjort riktigt. Jag har haft bulimi sen jag var 13 och har därmed blivit väldigt självkritisk genom åren. Har varit jättesmal, normalsmal, mullig och nu riktigt groteskt fet i mitt tycke... Men som sagt, jag jobbar på det.
    Never look back.
  • LaChica
    goaskalice skrev 2014-09-05 16:42:57 följande:
    Fortsätt jobba på det för det sitter i huvudet! Lyssna på HH för hon har mycket klokt att säga.

Ett tips är annars att ta mycket bilder och fokusera på det du gillar. Ta bilder ur smickrande vinklar och lek med filter och ljus. Jag är ett bra exempel på att man kan ta fina bilder även utan en ung, fast och slät kropp smile2.gif Det finns runda (ha!) anledningar till att jag inte lägger upp helkroppsbilder i fullt ljus, om man säger så.

Sorry to disappoint boys smile5.gif
    Vet du Alice, det gör jag redan.Flört Skulle aldrig kunna lägga upp en bild som inte är oredigerad och klippt i
    Photoshop to my rescue!
    Never look back.
Svar på tråden Helkroppstråden