• Aros02

Helkroppstråden

Amys skrev 2014-10-02 19:36:08 följande:

Idag bjuds det på en repris, men det är ungefär så här det känns denna torsdag. Kanske det kommer en traditionell fredagsbild imorgon.. Ha en skön kväll alla godingar.

Sensuell bild, snyggt foto!
  • Aros02
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-02 22:11:26 följande:
    Ja vackra stora kvinnliga ögon med glimt i. Gröna?

Vad kallas ytan mellan övre ögonlocket och ögonbrynet? Ögonspegel, finns något som heter det?
  • Aros02
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-02 22:11:26 följande:
    Alltså de här ögonen blir bara vackrare ju mer man tittar på dem. Ögonfransarna, att de är lätt "snedställda" och mandelformade plus just ytan mellan ögonbryn och ögonlock som jag tycker är snyggt. Allt finns där!..
  • Aros02
    Anonym (Solar) skrev 2014-10-02 23:34:36 följande:

Lilla jag ned andra ord

Det var dig jag menade Solar utan tvekan även om jag på inget sätt diskriminerar katter med päls, jag gillar dem också! :)
  • Aros02
    Lickiluu04 skrev 2014-10-03 05:19:19 följande:

Ja ser det detsamma ut önskar jag mig en till bild på dom med kanske lite mer av dig med på bilden? Zooma ut lite så att säga :)

Smickrande att du önskar det givetvis. Ska fundera på saken. Eventuellt lägger jag upp nåt mer men motivet kanske är nåt annat. :)
  • Aros02
    LaChica skrev 2014-10-02 23:28:23 följande:

Bidrar till ögontemat. 

Det gör du alldeles rätt i! Jättefina! Gissar bruna? Sen ser du lite ledsen och/eller fundersam ut vilket är fint på den här bilden det med!
  • Aros02
    NeedfulThings skrev 2014-10-02 22:09:55 följande:

Det är ett fritt land :) Men du kanske ska testa att ge folk helt vanliga komplimanger istället för att snurra till det med märkliga kommentarer, din märkliga man ;)

Förstår vad du menar faktiskt... ;) Men jag och de flesta andra vill ju lägga till en personlig knorr på sin komplimang, det blir liksom roligare då. En "Aros02 kryddblandning" liksom. I mitt fall får det konsekvensen av lite taktlöshet, plumphet och märkliga kommentarer ibland. Men sån är jag helt enkelt! Inget illa ment! :)

..och i min värld, hellre märklig än anonym och slätstruken alla dagar i veckan! Hehe!
  • Aros02
    ensamärstark skrev 2014-10-03 11:09:35 följande:

Jag lägger upp ett par ögon jag me

Gissar att de är dina då?

Hur som helst superfina, alla rätt i min smak!
  • Aros02

[quote=74102151][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 12:29:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Wahhh, hot!!

• Aros02
    Amys skrev 2014-10-03 08:25:11 följande:

Tog en snabbisbild i morse när jag skulle välja skor. Så kan jag springa runt på morgnarna för att känna vilket skohumör jag är på. Det blev inte dessa skorna kan jag meddela. Trevlig fredag!

Snyggt!

Du vet Amys,känner mig kaksugen såhär på fredagen... Du har möjligtvis inte några varma nybakta hallongrottor att bjuda på?
Svar på tråden Helkroppstråden