Inlägg från: Anonym (Första) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Första)

Helkroppstråden

Underhill skrev 2015-03-18 14:16:34 följande:
    Ser ut att bli en fin fin vår ;)
    Ja vi får hoppas att solen håller med! Flört
    Beverly Marsh skrev 2015-03-18 18:21:52 följande:

Många som kom tillbaka idag smile2.gif

Saknar vissa dock! Var är Pilen och Borka tex? Kom tillbaka hörrni! Solig

Ja, härliga onsdag! Solig
    Meeen var är din bild? Drömmer
  • Anonym (Första)
    Jonte71 skrev 2015-03-18 18:27:54 följande:
    Jag gillar våren och när du visar denna trevliga bild så vill jag ha vår nu! Solig
    Jag tycker vi kan säga att det är vår nu? Solig
    straight arrow skrev 2015-03-18 19:16:34 följande:
    Någon kallade på mig?
    Haha, men du glömde bilden?! Drömmer
  • Anonym (Första)
    killen skrev 2015-03-18 20:28:21 följande:
    vågar de sig ut om Nästa gång de e sol om man mutar dem med nåt? :p
    Haha, det återstår att se, vet inte vad jag ska försöka locka med bara? Obestämd
    Aros02 skrev 2015-03-18 21:45:51 följande:
    Alltså killen ligger alltid steget före mig här!

Tror inte d u behöver vara rädd för att släppa ut tuttarna på kvällarna, det är ju fortfarande mörkt då! Men är du skraj för vårystra bröst ska du nig placera dem stabilt i bh kassarna innan du drar upp rullgardinen, sanna mina ord!

Det är nämligen när den varma vårsolen strålar på den de kan börja hoppa omkring, krocka med varandra och slå bakut! Men jag tycker du ska unna dem detta snarast för det blir bara häftigare reaktioner ju längre du väntar...

Det är då fan att du inte kan ladda upp ett videoklipp på det här! *svär*
    Hehe, ja Killen är snabb, han vet väl att jag tidigare tog bort vissa bilder väldigt fort framförallt när jag postade i fel trådar där ett tag... Tungan ute

Det gick bra att släppa dom fria igår, Men som sagt hade ju solen gått ner får nog se till att ha sambon till hands när jag släpper ut dom i vårsolen första gången så han med en fast hand kan hålla dom på plats ifall dom blir allt för spralliga!  
    Skulle reaktionen utebli kommer jag nu bli besviken efter din beskrivning så då finns det inte annat o göra än att gå ut o hoppa studsmatta naken tror jag!
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-18 22:55:01 följande:

Eftersom ingen frågade efter mig piffar jag upp tråden med lite skåpmat! :)

Underbart! Flört Kommer aldrig fråga efter dig nu!
    Underhill skrev 2015-03-19 07:42:28 följande:
    Så som solen smekte din vackra uppenbarelse verkar det ju så ;)
    Vi får hoppas! Flört
    straight arrow skrev 2015-03-18 20:06:45 följande:
    Jajaja, du vill bara ha av mig kläderna... :p
    Haha, jajemensan! Skrattande o jag måste säga att jag lyckades bra! Drömmer

• Anonym (Första)

Nej om man skulle pallra sig upp ur sängen någon gång idag också kanske?! Flört

(Inte samma klass som "Baralillajag", men lite vårkänslor i alla fall!) 

Ha en underbar torsdag allihopa, för imorgon är det fredag! Solig

• Anonym (Första)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:36:15 följande:
    Hail du vackra varelse. <3 tycker du har din egen klass och den är alldeles ypperlig så det så!

God morgon föresten. Själv har jag cyklat och dumpat avkomma på skolan och cyklat hem igen och ogillar absolut frosten ute.
    Tack snälla du! Solig 
    God morgon på dig själv, jag lyckades faktiskt också få iväg alla barnen (tillslut!) Men äldsta cyklar själv så frosten bekommer mig inte just nu Flört Tycker den kan vara vacker att titta på genom fönstret!
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:38:18 följande:

God morgon. Love bites så vet ni

Vilken häck! Tycker du kan byta namn till Häckprinsessan hädan efter! Kyss
    (gillar dina trosor SKARPT!)
    Mattias39 skrev 2015-03-19 08:56:20 följande:

Rumpa som gäller? Isåfall lyckas jag bara delvis....

Du lyckades nästan... Du får ett försök till! Tungan ute
  • Anonym (Första)
    Underhill skrev 2015-03-19 09:00:18 följande:
    Näää...ligg kvar :)...ser ju mysigt ut ;)...läcker stjärt!
    Haha, undrar vad chefen skulle säga om det?! Drömmer
    Grandios skrev 2015-03-19 09:13:22 följande:

Blir rygg då

Håller med tidigare talare, tummen upp på den! Skrattande
  • Anonym (Första)
    Jon the papa skrev 2015-03-19 09:19:42 följande:

Förlåt för lite bortatid, men nu är herr Jon tillbaka igen :D

Får scrolla en miljard sidor bakåt och se vad som hänt XD

Härligt att se dig igen! Fler återvändare till tråden! Solig
    killen skrev 2015-03-19 09:55:54 följande:
    Jag e alltid snabb o kolla dina bilder :) man vet ju inte hur länglänge de e kvar :)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 08:38:18 följande:

God morgon. Love bites så vet ni

Gomorron. Det var en fin baksida me. :)
    Haha, du har lärt dig. Du o Mamita (som på något konstigt sätt lyckades vakna o kolla FL mitt i natten??!) Flört
    Aros02 skrev 2015-03-19 09:58:38 följande:
    Härliga kurvor här, Nästan lika fina som kurvorna på en landsväg ,på motorcykel i vårsolen! ;)
    Näää men åka båge i vårsolen lät ju inte ett dugg lockande! Jag som inte änns äger något med två hjul... Obestämd
    Aros02 skrev 2015-03-19 10:03:10 följande:
    Haha, ja fyfan vilka bilder du planterar i mitt huvud! :) Missar du vårsläppet får du helt enkelt ta det näst bästa, naken på studsmattan!.. Din sambo verkar va bra att ha till hands så han kan ju agera filmkameraman. Ladda upp och posta länken sen bara!
    Det är faktiskt jättekul! Fick tom sambon att hoppa förra året... Drömmer Men jag måste erkänna att det ser roligare ut när killar hoppar... Tungan ute
    Tur att jag är så oteknisk så någon länk kommer det inte att bli!  Skrattande

• Anonym (Första)

Eftersom det blev rumptema i tråden idag får jag väl offra mig på en sån bild också! Flört

Den har ju dock varit i den här tråden tidigare.... Obestämd

• Anonym (Första)
    kanalltidblibättre skrev 2015-03-19 11:00:36 följande:
    Va? Tyst Aldrig, det var det taskigaste som skrivits till mig på HKT! jag som tyckte du verkade gosigKyss Men nu vet jag inte Gråter
    Jag får PMa någon av grabbarna för att få lite tröst eller be Anton och Celine att adoptera mig. Baby 
    Det kanske vore något förresten. Bara ligga på höskullen och se dem "jobba"... Skrattande
    Haha, lite bitch finns det fortfarande i mig! Tungan ute Nej, lägger du ut så fina bilder varje gång någon inte frågar efter dig så... Drömmer
    Ideen med Anton o Celine var en ypperlig ide! Att inte jag har kommit på den?!
  • Anonym (Första)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:30:13 följande:
    Jaaaa från insidan är frost vackert, väldigt vackert till och med. Åh jag längtar tills den dagen jag är modig nog att låta avkomman gå själv. Men jag är så förbannat löjlig på just den punkten tror jag.

Haha jag gillar dem också, var en kompis som köpte dem åt mig för ett tag sen. Absolut well done, mycket uppskattad present.

Nja prinsessa alltså det är i mina öron något gulligt, rart och snäll ( som oftast behöver räddas av en den ena än den andra i sagornas värld ) Inte riktigt den personlighet jag är alls. Fick ett annat förslag i inboxen här som fick mig att flina brett.
    Vi bor bredvid skolan, så jag ser honom hela vägen! Kan inte bli bättre när man är lika lat som jag!  

Håller helt med om att Häckguden var betydligt bättre namn! My bad! Tyst Ska inte upprepas! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden