• Neol

Helkroppstråden

Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-25 13:50:30 följande:
    äsch då, han överlever nog......hoppas jag Förvånad
    Ja då är vi två som hoppas på det. Kanske bättre att du inte utsätter Mattias för all denna press ändå och viskar lite i mitt spetsiga ulvöra...
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-25 13:52:47 följande:
    Haha, tack så mycket, nu var det åtminstone ingen repris! Flört
    Påven Johanna skrev 2015-03-25 10:07:28 följande:
    Freudiansk felhandling - du blev sugen på att köra. 
    HAHAHA! Tack fina du! Glad
    Neol skrev 2015-03-25 12:07:44 följande:
    Mmmm alltid lika vacker!!
    Hehe, nja inte alltid! Du ska se mig en söndagsmorgon! Oj, förlåt det var inte meningen! Ska försöka bättra mig. Tungan ute

Skulle nog inte ha något emot att se dig en söndagmorgon Flört
  • Neol
    Anonym (Surprise) skrev 2015-03-25 14:52:34 följande:

Ett litet bidrag :)

Det ser väldigt trevligt ut hos dig Surprise.Lite kallt utan täcke bara, men det finns ju många sätt att värma sig på . Härlig kropp Kyss
  • Neol
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-25 17:30:12 följande:
    Mmm,smörgåsbordet ser ut att vara serverad!Skrattande Inoljad också?Solig
    Men där var du ju goding! Så du hann se den innan jag tog bort den. Där hade du tur . Nej inte inoljad. Men du kan få den äran Kyss
  • Neol
    Anonym (:) 6) skrev 2015-03-25 17:50:14 följande:

och det kan man ju inte tacka nej till!OskyldigSkrattande
    Mattias39 skrev 2015-03-25 17:37:59 följande:
    Se...där är du ju...NU måste det ju ändå vara din tur med bild... smile2.gif
    Ja okej jag ger mig!Tungan ute Men det här är det bästa just nu som jag hittade

.
    So Let's get it on ! Hade gärna kysst en sån vacker mage...
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-25 22:48:10 följande:

Efter en härlig kväll med brudarna kan jag bjuda på en påklädd bild! Kyss

Snyggt kexet!! Det var en imponerande mängd med små flaskor du hade i bakgrunden där... Är du samlare??
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-25 23:12:38 följande:
    Ja det vart mest glass ikväll faktiskt! Oskyldig Chauffören ville hem så då är det bara att följa med, Flört för det skulle säkert ta en kvart att gå hem.... Tungan ute
    Inte ett dugg lat.
    Neol skrev 2015-03-25 22:53:14 följande:
    Snyggt kexet!! Det var en imponerande mängd med små flaskor du hade i bakgrunden där... Är du samlare??
    Haha, njae, det är faktiskt bara två synliga flaskor på bilden, resten är smink Tyst jag som sminkar mig max en gång i månaden känner att jag har ett stort behov av att ha det hemma!

Tyckte precis du sa att det bara var på söndagmorgnar du var osminkad. Jag hade alltså rätt att det är en rätt trevlig upplevelse att vakna upp intill dig även en söndagmorgon
  • Neol
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-26 08:18:44 följande:

God morgon

Mmm så galet fin du är gumman!! Komsi komsi....
  • Neol
    Anonym (rnr) skrev 2015-03-26 08:30:24 följande:
    Tycker du! Tack hörru!
    Klart jag tycker!! Du är one of a kind...Kyss Såna där vackra och sexiga linjer som man kan se på din kropp gör att du ser så där hälsosamt stark och tränad ut.
  • Neol
    Anonym (Quexet) skrev 2015-03-26 09:02:51 följande:

Fortsätter på musiktemat med "These boots are made for walking"

Det där med musiktema verkar inte så dumt ändå. Inte för att jag förstår exakt hur ni lagt upp det men det där var ett par riktigt tjusiga stövlar kexet

Om man kan få önska en låt så skulle jag gärna se en bildtolkning av Missy Elliots klassiker All n my Grill
Svar på tråden Helkroppstråden