Inlägg från: Fröken Maria |Visa alla inlägg
  • Fröken Maria

Helkroppstråden

Ja du de sitter där de sitter, har inte gjort något för att få dit dem om man säger så. Kroppen skapar människan utefter de förutsättningar som vi ger den...

Noname00 skrev 2015-12-11 22:04:37 följande:

Det där var lagom magrutor på en tjej :)

• Fröken Maria

Din stackare magen står verkligen åt alla håll!! Eller inte!! Hoppas det smskade...

Gastkramaren skrev 2015-12-11 23:41:02 följande:

Magen full av julbord, jösses..! God natt på er :)

• Fröken Maria

Tack! Ta bort möjligen å lite och lägg till förbaskat istället så blir det mer verklighetstroget...

Mattias39 skrev 2015-12-12 10:05:43 följande:

Ser extremt skönt och härligt ut...!!

Möjligen lite ensamt...

• Fröken Maria

Vackra kroppar är härliga att beskåda... Grymt kul att så många vågar bjuda på sig själv... Någons bilder får det att klicka till lite extra inget konstigt med det...

Gbgnyfiken skrev 2015-12-12 09:21:57 följande:

Fortsatt härliga bilder från alla. Sen kan jag inte hjäla att det finns en favorit. Trevlig lördag!

• Fröken Maria

Jasså vad synd! Har du inte heller någon som kan hjälpa till att tvåla in ryggen? ????

Mattias39 skrev 2015-12-12 10:46:04 följande:

Ah...då förstår jag precis hur du menar...

Känns igen...alltför väl tyvärr...

• Fröken Maria
    Borka skrev 2015-12-12 11:05:43 följande:

Borka rövar bort dina fötter
    Mmm en kopp rykande varm te ja tack!! Känner mig verkligen inte i form idag...
  • Fröken Maria

Bläää idag är jag inte så stark!! Är bokstavligt talat aldrig sjuk (jo kanske en gång vart femte år eller så...) Tar mig från soffan till sängen å så till soffan igen... Är så mycket jag hade planerat idag men orkar liksom inte!! Sitter på sängen å funderar fick inte ens på mig tröjan innan det tog stopp...

• Fröken Maria
    Borka skrev 2015-12-12 11:41:48 följande:
    Du är vacker
    Tack! Det är en dag som denna en önskan om någon vid sin sida kan göra en tokig!!
  • Fröken Maria
    Mattias39 skrev 2015-12-12 11:38:17 följande:
    Nej....tror alla värmlänningar häromkring har sprungit bort för att slippa hjälpa till Flört
    Jasså.. Bor man i djupaste skogen finns det kanske inte så många där...
  • Fröken Maria
    Borka skrev 2015-12-12 11:47:07 följande:
    Behöver du nån som värmer dina fötter?
    Mina fötter är inbakade i strumpor å mina tjockaste raggsockor... Sedan en filt å ändå fryser de... Så ja tack kom hit!!
Svar på tråden Helkroppstråden