Inlägg från: Gastkramaren |Visa alla inlägg
  • Gastkramaren
    Snuskig1 skrev 2014-09-12 22:57:48 följande:

Tjusigt:)

[quote=73983604][quote-nick]Gastkramaren skrev 2014-09-12 22:15:32 följande:[/quote-nick]

[/quote]

Tack :)
  • Gastkramaren
    HäckHäxan skrev 2014-09-13 00:15:52 följande:
    Tungan ute

Men skjut mig någon!! Good damn! Herre jävlar och jösses och nä och jävlar i helvete. Ja lite så smile2.gif Perfekt, får man säga så ?? NÅ perfekt jävla torso OCH vilken mun! *nu tänker denna tant gå och självdö lite* smile2.gif
    Här spars det minsann inte på krutet haha. Tack, det var ofantligt många komplimanger på en gång! Solig
    Dö inte helt bara ;)
  • Gastkramaren
    HäckHäxan skrev 2014-09-13 02:33:23 följande:
    Varför spara när man kan slösa på dem smile2.gif  

Jag är nog helt enkelt bara torsk på din kroppstyp, i min värld så den det där lilla extra helt enkelt.

Nix dö helt har jag inte tid med, sparar det till senare gärna om en sisådär 50 år minst!
    Jag klagar ju inte.^^

Väldigt kul att få höra ändå. Sen när man ser mitt ansikte däremot får jag en ''barnstämpel'', nästan #babyface hahaha. Längtar tills jag får lite skägg :[

Finns det extraliv tar jag gärna ett dussin!
  • Gastkramaren
    Amys skrev 2014-09-13 12:00:37 följande:

Lite mera svank?

Och överraskning?

Jag känner mig väldigt hedrad nu, och varm i kroppen efter att ha sett en perfekt svankning. Bild 2 var härlig med.. Rawr! ;)
  • Gastkramaren
    NeedfulThings skrev 2014-09-13 14:09:04 följande:

Det var inte bara mys framför spegeln igår

Mums, få kan stå och svanka som du kan. Oemotståndligt.. ;)
  • Gastkramaren
    Amys skrev 2014-09-18 07:45:40 följande:

Skulle vilja citera alla som skrivit så fina komplimanger till mig, men gör så här, tackar med en bild och önskar er alla en trevlig torsdag! Puss

Jösses vilka härliga bilder du lagt upp nu. Solig
Svar på tråden Helkroppstråden