• Mizzteaze

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-02-12 19:26:10 följande:

Ne men jag är inte så hård mot mig själv längre! Jag gillar absolut min kropp och hur jag ser ut nu. Jobbade hårt där ett tag och blev mer och mer nöjd med mig själv. Har en bit kvar till mitt mål men tänker ofta att fasen jag är rätt snygg ändå! Men just det där med att vara sexig tycker jag är svårt. Fast det gör mig inget. Fanns många andra som gör det så mycket bättre än mig. So what! Jag har andra kvaliteter!

Vackra kvinna! Tänk om vi vore stöpta i exakt samma form? Hur skulle helkroppstråden se ut då?

Du är en fantastiskt sexig tjej och ska vara stolt över varenda millimeter! :-*

Alla andra kan göra saker bättre, men det är bara du som kan göra det DU är bäst på! @):-
  • Mizzteaze
    Fröken Maria skrev 2016-02-12 19:37:26 följande:

Det är ju just det! Du behöver inte göra något!! Jag å många med mig både här å där tycker då är ur läcker å dö sexig!! Samma sak för mig jag har ingen aning om hur man gör för att vara sexig alls har aldrig fattat grejen vad det är som grabbarna ser.., har kommit fram till att det är just det som är grejen man bara är... Så löser sig resten själv ska du se om man är en härlig fantastisk människa!!

Precis fina fröken Maria! :-*
  • Mizzteaze
    justme79 skrev 2016-02-12 20:14:07 följande:

Ja det hade verkligen varit himla trist! Smaken är ju som baken som tur väl är! Jag är alltid mig själv och vet att det duger gott och väl! :) Tack underbara du som stöttar och pushar mig! Puss!

Puss på dig fina! :-*
  • Mizzteaze
    Smastor skrev 2016-02-12 20:34:37 följande:

Puss på den.. Eller oj menade ha en fortsatt trevlig kväll!

Tack! Nu är det over and out! See ya!
  • Mizzteaze
    Anonym (Quexet) skrev 2016-02-12 21:13:40 följande:

Me love! Men som sagt vem kan inte älska denna underbara kvinna?! 

Tack vackra Q! :-* Och din rumpa är ämnad för att dyrkas! Hela Du är ett konstverk! @):-
  • Mizzteaze
    Fröken Maria skrev 2016-02-13 09:19:25 följande:

Blått är flott... Eller hur?

Indeed fröken Maria!
  • Mizzteaze
    Smastor skrev 2016-04-25 12:39:21 följande:

Där är du ju min lilla favorit smurf ;)

Fast... Jag är inte blå längre... Mer än på ena skinkan
  • Mizzteaze
    Anonym (God morgon) skrev 2016-04-24 22:16:38 följande:

En sista bild för att fira att ledigveckan är över

Fantastiskt vacker tjej är du!