Inlägg från: Anonym (Huga) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Huga)

Helkroppstråden

Anonym (1789) skrev 2018-09-13 07:20:58 följande:

Offerkoftan du väljer att dra på dig klär dig ganska bra. Det är bara kolla vem som ställt provocerande frågor till den andre. Blir aningen patetiskt att tycka synd om sig själv en sådan gång.

Du kan visst inte sluta.
    Jag tänker inte bemöta ditt dravel. Det är bara en massa ord utan betydelse.
    Och jag tycker inte synd om mig själv. Tvärtom faktiskt.

Vill du ha ett tips?

Svara inte på detta.

Hej då 1879! (Jo, det var med flit.)
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-09-13 21:25:46 följande:

Tack.

Det är mormors gamla sommarstuga som är mycket välbevarad med allt det gamla kvar så det är som att åka i en tidsmaskin när man åker  till stugan.

Det tar ett tag innan jag kommer att besöka stugan igen för den ligger ca 20 mil från mitt hem men vist kan jag kan jag ta en bild där när jag är i stugan nästa gång  

Jag ska låta dig vara ifred. Du är nog en bra tjej, bara med lite väl stort behov av bekräftelse. Men får det dig att må bra så. Ha det bra och ta hand om dig
  • Anonym (Huga)
    Undantaget skrev 2018-09-20 18:30:08 följande:
    Ser ut som en alabastervas.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (MeandI) skrev 2018-10-06 18:47:24 följande:
    Korviga stövelskaft... du är för blek för den klädseln.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Lydia) skrev 2018-10-15 21:50:05 följande:
    Jag är inte mer än människa så även jag kan glömma att ta bort vissa detaljer på dom bilder som jag visar.
    Vad får du egentligen ut av att klaga på allt och alla? 
    Du har redan visat ditt ansikte, dina tatueringar och din mormors stuga.
    De som känner igen dig har redan noterat vem du är.

Skit i alla klagomål. Jag vet att jag varit lite tyken mot dig, jag kan stå för allt jag skrev men har lovat att inte vara taskig. Och det tänker jag inte vara.

Däremot den där jäkla siffermannen, som läxade upp mig när jag skrev till dig... han är fanimig inte ett dugg bättre själv.

Ha det fint Lydia, men tänk på vilka bilder du publierar.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-26 14:50:14 följande:

Slutat amma. Nu måste jag väl ändå ha de fulaste brösten i världen? Förstår inte hur jag ska leva med dessa resten av mig liv. Är dessutom ung.. runt 25. Vill inte ens visa mig för min man, sexlivet är ju rätt sådär nu.. finns ju inte en möjlighet att jag inbillar mig.

Säger som någon sa i din andra tråd.

De ser ut som ett par punkterade raggsockor och vårtorna är alldeles gigantiska.

25 år med dessa patts... mitt tips är att operera dem när du fött klart de barn du vill ha.

100% ärlig.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:08:38 följande:
    Fråga Barbie vad det kostar att ligga ihop summan.
    Jag bryr mig inte om vad det kostar, här ska inga pattar opereras!

Men vore 25 med raggsockor så hade jag övervägt det.
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:18:55 följande:
    Nej, vid 60+ hänger dom väl av natutliga skäl.
    Jaså, detta får mig att tro att du tror att jag är 60+.
    Stämmer det?

För övrigt är mina i mycket gott skick!
  • Anonym (Huga)
    Anonym (Ful) skrev 2018-10-27 09:22:07 följande:
    Tack för din åsikt! Men jag håller nog inte med :) Det känns rätt gött att jag inte gör det. Dessutom är jag närmare 30 än 25 OCH har ju faktiskt precis ammat ett barn. Går jag dessutom upp några kilon så känns det nog ännu bättre. Sen får jag ju faktiskt inte glömma att jag är gift med en äldre, mogen man. Som vet att kvinnors kroppar förändras, som sett många bröst i sina dagar och går igång på mig som jag är.

Kanske gör en operation om några år, kanske inte.

Oavsett var det lärorikt att göra denna tråd.
    Jättebra att du kommit fram detta!

Lycka till vad du än gör. 
  • Anonym (Huga)
    Anonym (1789) skrev 2018-10-27 09:31:17 följande:
    Betvivlar jag tills dess motsatsen är bevisad. Att du tillhör trådens äldre är jag övertygad om.
    Om du förväntar dig någon bild så kan du glömma det. Hur vet du ens att den föreställer mig om jag ändå skulle posta en?

Jag är fyllda 50, hur gamla alla andra här är... tja, det har jag ingen aning om.
    Hur gammal är du själv?
Svar på tråden Helkroppstråden