• Mr K69

Helkroppstråden

Anonym (milf) skrev 2020-11-08 00:36:54 följande:

Längesen sist...

Aaaaamen duuuuuhhhh.... Lyllo den som får vakna upp med en sån snygging bredvid

Kikade på dina tidigare bilder och tyckte de var fina men nu.....
  • Mr K69
    Anonym (Evilina) skrev 2020-11-12 22:22:08 följande:

Men hata Familjelivs dinosauriesajt som inte kan tolka EXIF från mina bilder..

Nån som har en lösning på att bilder som är rättvända i datorn blir felvända när man postar här?

Äsch, strunta i det. De flesta här är så vana med att vrida och vända på lurar och skärmar så posta bara
  • Mr K69
    Anonym (Evilina) skrev 2020-11-15 09:22:09 följande:

Nu hade jag tid att leka lite...red is done. Ny färg?

Röd är ju annars en trevlig färg....på andra sidan...
  • Mr K69
    Anonym (Evilina) skrev 2020-11-15 22:57:16 följande:

Jo, men svårt med tonåringar i huset som aldrig sover och aldrig lämnar hemmet.

Ta på dig pyjamasen och smyg över till mig då, ensam i huset 24/7
  • Mr K69
    Anonym (Evilina) skrev 2020-11-22 10:52:45 följande:

Godmorron!

Omöjligt att ta kort med två handskar på men en skön känsla när jag väckte honom, hoppas jag. Nästa färg efter lila?

Men för hel***e kvinna... "skön känsla hoppas jag".... Bara att vakna och ana att du ligger bredvid skulle ju minst sagt vara en skön känsla... Trodde att du var betydligt yngre men men läste ett tidigare inlägg du skrev klimakterikåt och inser att vi nog är i samma ålder så då känns det ok att skriva WAOW, vilken kropp du har!!!
  • Mr K69
    Anonym (Stjärtén) skrev 2020-11-22 18:49:43 följande:

Är det okej att lägga in en bild av min dildo inne i analen här ? Osäker...

Jo om din rumpa är din helkropp så kan du väl göra det men tänker då att ditt rövhål är en stor del av dig...
  • Mr K69
    Smed75 skrev 2020-11-22 19:34:55 följande:

Ha ha ha .. asså mr

Ja ibland tänker jag lite djupgående... Men det är väl sån jag är bara...
  • Mr K69
    Ukklavek skrev 2021-01-09 12:51:08 följande:

Här är en bild på mig efter önskemål.

Mvh

Oj men herregud så vacker kropp du har... så kvinnlig... Och vilken fin bild, ser fram emot mer av dig
  • Mr K69
    Ukklavek skrev 2021-01-09 18:16:27 följande:

Lite svar och kommentarer; Inte rakad. Ser ni ärret efter kejsarsnitten och att tuttarna är fake?

Jag tycker det är så sexigt med en kropp som bär spår av livet, din kropp gör det... Och nä, tänkte inte på att du gjort brösten men det är ju inte onormala eller onaturliga på något sätt utan "bara" vackra. Det sexigaste är ändå självförtroende, att du själv gillar din kropp och vill visa den.... Och det verkar du gilla *blinkblink*
  • Mr K69
    Lillyrose1984 skrev 2021-01-09 20:01:26 följande:

Många har olika syn på vad som är kvinnligt. Men trots min mammamage trivs jag i min kropp.

Förstår verkligen att du trivs...
Svar på tråden Helkroppstråden