• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LadyKafka
    villbusa skrev 2014-02-14 10:55:22 följande:
    MMMM så vackert!!   inget emot att smaka.....Tungan ute
    Tack :) 
    Smaka på du ;)
  • Zack
    fialotta85 skrev 2014-02-14 10:39:19 följande:
    Undrade precis vart du tagit vägen heting! smile1.gif längesen du postade en bild nu..?! Ge oss något mumsigt idag smile5.gif
    "Det e mycket nu", som Stefan Sauk brukade säga ;)

Men något får jag väl bjuda på nu när det är alla hjärtans dag och allt ;)
  • Anonym (Jane Doe)
    Zack skrev 2014-02-14 10:59:51 följande:

Mycket snyggt! Manskroppar alltså, det finns ju inget bättre. Hjärta 
  • Anonym (Kurvig 2)

Tackar och tar emot även om den inte var till mej

Snyyyygggt!!! Tungan ute

• pillan3

Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • Anonym (Kurvig 2)
    LadyKafka skrev 2014-02-14 10:39:22 följande:

Vilka fina Drömmer
  • Anonym (Kurvig 2)

Med risk för att upprepa mig, men...

• fialotta85

Men något får jag väl bjuda på nu när det är alla hjärtans dag och allt ;) phpdaPJpy61786.jpg
    Shit, tror jag svimmade lite nu.. Fan vad snygg du är!
  • Larsgubben
    pillan3 skrev 2014-02-14 11:03:26 följande:
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero

Fint.
  • Påven Johanna

Ja, Zack är läcker. Han får nog många unga kvinnor att tänka i banor av att dricka bodyshots ur hans navel och hänga runt benet på honom och jucka som små taxar.