• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-17 08:59:48 följande:
    Mmm...... godsaker brukar ju vara smått beroendeframkallande och jag tror inte att du är ett undantag DrömmerFlört.
    Nej det hoppas jag inte. Tror jag är en av de nyttigaste godsakerna du kan bli beroende av dessutom....Glad...Det hade varit ett beroende i symbios...
  • Anonym (Finnen)

Hoppas det blir många, många guld till! Jättefina bilder, tack!!

• LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-17 09:22:34 följande:
    Åh, jag som inte tycker om att binda upp mig, eller jo det beror ju helt och hållet vilket bindande det är Cool
    Vad anses som hårt arbete? Du jobbar inte som säljare va? Hahaha..
    Jag som kund ska ju inte behöva jobba för att få ett abonnemang?  Det är ju säljaren! Eller? Tungan ute
    Men vad är uppsägningstiden? Tänkte om man ångrar sig Flörtvad har du för utbud? 
    Glöm inte bort sen, att kunden alltid har rätt!! Haha
    Jag är expert på att binda upp kunder och känner till de flesta och bästa knepen som jag vet exakt hur man kombinerar bäst. Du har rätt. Jag är ingen säljare. Min talang är mer kopplad till att skapa tjänster som är så eftertraktade att efterfrågan blir större en utbudet. Det är då man kan få kunden att göra nästan vad som helst för att få ta del av den magi som jag erbjuder. Uppsägningstider existerar inte, aldrig träffat någon som sagt upp mina tjänster. Kom ihåg att leverantören alltid har rätt när det finns mängder av kunder som står i kö för att få ta över din plats på kundlistan....

Cool
  • ÄppelPäppel14
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 09:23:22 följande:
    Nej det hoppas jag inte. Tror jag är en av de nyttigaste godsakerna du kan bli beroende av dessutom....Glad...Det hade varit ett beroende i symbios...
    Ska jag nu unna mig godsaker kan det lika gärna vara av den onyttiga sorten.....sött, sliskigt och segt Tungan uteSkrattande.
  • LostInTranslation
    ÄppelPäppel14 skrev 2014-02-17 09:40:06 följande:
    Ska jag nu unna mig godsaker kan det lika gärna vara av den onyttiga sorten.....sött, sliskigt och segt Tungan uteSkrattande.
    Sött, sliskigt och segt......hmm låter mer som att du beskriver Lasse Kronér i mina öron....
  • Lasse56
    Anonym (Kurvig 2) skrev 2014-02-15 14:44:38 följande:
    Bara för att det blev ett OS-guld i dag

Hoppas på många fler guld för Sverige! Fin bild! Cool
  • pillan3
    LostInTranslation skrev 2014-02-17 09:38:56 följande:
    Jag är expert på att binda upp kunder och känner till de flesta och bästa knepen som jag vet exakt hur man kombinerar bäst. Du har rätt. Jag är ingen säljare. Min talang är mer kopplad till att skapa tjänster som är så eftertraktade att efterfrågan blir större en utbudet. Det är då man kan få kunden att göra nästan vad som helst för att få ta del av den magi som jag erbjuder. Uppsägningstider existerar inte, aldrig träffat någon som sagt upp mina tjänster. Kom ihåg att leverantören alltid har rätt när det finns mängder av kunder som står i kö för att få ta över din plats på kundlistan....

Cool
    Har du alla tjänster i ditt utbud?  Är faktiskt på jakt efter en trädgårdstomte/poolskötare! Något som du kan erbjuda? Du ska helst ha erfarenhet Tungan ute 
    Oj, stod jag redan på kundlistan? Utan att ha skrivit avtal! Det var inte mycket jag behövde jobba för att få en plats Drömmer
    Now I?m floating like a butterfly, Stinging like a bee, I earned my stripes, I went from zero, to my own hero
  • LostInTranslation
    pillan3 skrev 2014-02-17 09:59:10 följande:
    Har du alla tjänster i ditt utbud?  Är faktiskt på jakt efter en trädgårdstomte/poolskötare! Något som du kan erbjuda? Du ska helst ha erfarenhet Tungan ute 
    Oj, stod jag redan på kundlistan? Utan att ha skrivit avtal! Det var inte mycket jag behövde jobba för att få en plats Drömmer
    Nej, du är bara i offertstadiet lilla vän.... man kan säga att jag är en helhetsleverantör av sensoriska tjänster. I det ingår inte poolskötsel, tomteuppdrag såvida det inte finns en direkt koppling till kärnaffären, rörarbeten, snickerier eller andra arbeten som normalt täcks av rut eller rot. 

Ditt behov verkar lite spretigt. Tror du behöver tänkta till några gånger till kring vad det är du egentligen behöver och återkomma när du insett vad det är du egentligen behöver. Annars kan kanske det är en butler du behöver, tror den typen av farbröder fixar det mesta som en traditionell trädgårdstomte kan bidra med för ensamma hemmafruar...Cool
  • Anonym (Blondie)
    straight arrow skrev 2014-02-17 08:45:53 följande:

God morgon!
    God morgon Drömmer