• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Movit

@Dress......Du är helt makalöst vacker kvinna.....bilderna på dig sitter för evigt etsade på min näthinna så jag kan bära med mig din skönhet överallt och hela tiden!Hjärta

@Fia.....Din rumpa är fan lika sexig som din mun....och du vet ju HUR sexig jag tycker din mun är.

• NyttNamn
    Gomez skrev 2014-02-20 11:17:52 följande:
    haha.. ja det är det.

He he Tyst
    Pour some sugar on me...
  • Gomez
    NyttNamn skrev 2014-02-20 11:29:22 följande:
    He he Tyst
    Det är nåt fel på mitt tangentbord. Inte mig. sådeså.
    Du är min ros från Cartagena
  • Anonym (Chica)
    Gomez skrev 2014-02-19 20:37:18 följande:
    Försöker posta en bild här men det går fan inget bra.

*host*

försöker igen. hej å hå

Gillar, snyggt
  • Anton Chigurh
    MrGo skrev 2014-02-20 11:04:59 följande:
    Bara älskar denna tråd, och tycker att alla de som lagt upp sig själva är oerhört modiga och bör vara stolta över sina kroppar. Gillar inte det faktum att att,kroppen ska vara tabu.

Ni är grymma
    Håller verkligen med dig Mr, och ju längre du är från, hur skall vi säga.....normen, eller kallas det va fan du vill, ju större eloge till postaren. 

Det är många som förtjänar extra cred för vad dom lägger upp. All heder åt dessa vackra och modiga mänskor.

Må solen lysa på varenda jävel i tråden som verkligen förtjänar det....Solig

Kram, //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Gomez skrev 2014-02-20 11:30:11 följande:
    Det är nåt fel på mitt tangentbord. Inte mig. sådeså.
    Det tror vi på så mycket vi vill......!

Japp.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Movit
    Anton Chigurh skrev 2014-02-20 11:39:09 följande:
    Håller verkligen med dig Mr, och ju längre du är från, hur skall vi säga.....normen, eller kallas det va fan du vill, ju större eloge till postaren. 

Det är många som förtjänar extra cred för vad dom lägger upp. All heder åt dessa vackra och modiga mänskor.

Kram, //Anton

Som alltid Anton uttrycker du dig på bästa sätt!!!! Håller med dig helt och hållet, men det vet du ju redan!
  • Gomez

Tack chica. Glad 

Du är min ros från Cartagena
  • ÄppelPäppel14
    Anton Chigurh skrev 2014-02-20 11:39:09 följande:

Kram, //Anton

Inkluderer detta min sjuka hjärna/humor Drömmer??
  • MrGo01
    Dress skrev 2014-02-20 11:21:09 följande:
    Gomez skrev 2014-02-20 11:10:54 följande:
    Skulle just skriva nåt liknande. Har ju ingen sexpack (även om jag burit på några i mina dagar ) eller svallande muskler. Kan bli lite avund ibland men så tänker jag att äh skitsamma. en kropp är en kropp är en kropp.  Är en kropp. Det är individen inuti som räknas. Tycker alla är grymt fina.  Trevlig fredag på er
    Fint skrivet! Och det här med sexpack... Visst är det sexigt och snyggt att se på, men en manskropp med lite hull är nog så skön! Och dessutom har den mer mogna manskroppen en helt annan dragningskraft eftersom den andas livserfarenhet, styrka och kunnighet  på ett helt annat sätt 

Gomez jag vet vad du talar om, men man bör vara bekväm med det man har, tycker jag att du ska vara! Måste av inspiration från Dress,fialotta och umeåkillen som gav mig idén, också bjuda på mig själv. När jag tycker ni är grymma även ni andra som exponerar er med era finna kroppar såklart Anton jag är helt på din linje, låt oss bryta denna "normalitet"