• Dress

Helkroppstråden

TheNarrator skrev 2014-03-12 20:14:12 följande:
    "Nervositeten växte fram av pressen att prestera, före alla andra lika mycket som den  lyste igenom den nakna kostymen. Hon var lika bedårande som krävande. Att det var en tävling, för henne om vem som hann först fram, var lika uppenbar som när männen började isärskriva sammansättningar..."
    Författardrömmar? Flört Du har nog gåvan tror jag bestämt, fast du behöver jobba lite med meningsbyggnaden. Heja, heja! Solig
  • Dress
    SAD skrev 2014-03-12 20:23:58 följande:
    Jag lyfter väl mitt linne då..
    Fin innanför linnet också GladSkål
  • Dress
    DykNisse skrev 2014-03-12 20:46:05 följande:
    Alltså jag fattar inte hur du kan vara "Ensam" med den kroppen?
    Puss på magen
    Jag förstår vad du säger, men samtidigt tänker jag genast att man ju kan vara "ensam" i ett förhållande, eller bland  människor, också... 

Och Ensam, jag hoppas verkligen att du snart (helst med en gång;) ska få anledning att byta ditt knick. Du verkar  vara lika fin på insidan som på utsidan, så vilken man som helst borde skratta sig lycklig för att få leva med dig. Kram! Hjärta
  • Dress
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-12 20:59:50 följande:
    Du verkar vara en sådan här genomgod tjej som ställer upp för och ser något gott i alla, jag skulle gärna vilja ha en person som dig i mitt liv
    Aww! Det var vackert sagt! {#emotions_dlg.flower} Tack! 
  • Dress
    Ronga skrev 2014-03-12 21:22:15 följande:
    Härlig bild dress, läckra klackar
    Det gäller att slå klackarna i taket när man får tillfälle Flört
  • Dress
    Nymulen skrev 2014-03-13 14:02:06 följande:
    Förena nytta med nöje. Ät mig. 
    Det besvärliga är ju att man gärna vill äta kakan... Men ändå ha den kvar. Tungan ute
  • Dress
    NyttNamn skrev 2014-03-13 13:45:50 följande:
    Eftermiddagens läge... Tungan ute
  • Dress
    zIlverfly skrev 2014-03-13 17:47:10 följande:
    Hej! Ny på familjeliv och hittade denna intressanta tråden. Ingen som vågat köra helt naket ännu? :)
    Välkommen Glad Blir trevligt att se vad du hittar på för bus... Drömmer Men, precis som NN säger, visar man för mycket eller skriver något som bedöms vara "mer en invit till sex" (direkt citat ;) så tas bilden bort och du får en liten smäll på fingrarna...
Svar på tråden Helkroppstråden