• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NyttNamn
    Anton Chigurh skrev 2014-02-24 15:50:02 följande:
    Aaaah, mina förtjusande Damer, ni är bara för jävla underbara med era svar, jag blir alldeles.......varm.Solig

Och så undrar jag, nu när våren nalkas om det kanske behövs en hantverkare i hushållet, en som vet vad han håller på med, som vet vad riktigt hantverk innebär. Typ.

I så är det bäst att tala om att jag inte har möjlighet, att ta några uppdrag, jag är uppbokad, för alltid. Japp. Men titta går ju bra. När jag...utför mitt hantverk. Eller nåt.....titta på bilden, då.....inte när jag utför mitt.....hantverk.

Det här blev nog fan, i vanlig ordning, lite rörigt.

Jaja....!

Hitachi, proffsvarianten...skitbra grejer. Drar 67 kilo !!!
    Åh Anton... 

Jag som ju har en hantverkare... Fan vad jobbigt det här blev nu... Gaah!! SkrikandesDrömmer
    Pour some sugar on me...
  • Anton Chigurh
    NyttNamn skrev 2014-02-24 15:58:12 följande:
    Åh Anton... 

Jag som ju har en hantverkare... Fan vad jobbigt det här blev nu... Gaah!! SkrikandesDrömmer
    Jag kan gräva ner den du har, innan jag börjar jobba. Jag vet hur jag löser problem. WetKiss.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nymulen
    Aaaah, mina förtjusande Damer, ni är bara för jävla underbara med era svar, jag blir alldeles.......varm.

Och så undrar jag, nu när våren nalkas om det kanske behövs en hantverkare i hushållet, en som vet vad han håller på med, som vet vad riktigt hantverk innebär. Typ.

I så är det bäst att tala om att jag inte har möjlighet, att ta några uppdrag, jag är uppbokad, för alltid. Japp. Men titta går ju bra. När jag...utför mitt hantverk. Eller nåt.....titta på bilden, då.....inte när jag utför mitt.....hantverk.

Det här blev nog fan, i vanlig ordning, lite rörigt.

Jaja....!Hitachi, proffsvarianten...skitbra grejer. Drar 67 kilo !!!

Det där var skillnad mot min dammvippa. Snygga verktyg Dags för den här gubben att träna lite.
  • Anton Chigurh
    Nymulen skrev 2014-02-24 16:07:37 följande:

Det där var skillnad mot min dammvippa. Snygga verktyg Dags för den här gubben att träna lite.
    Tackar, Mulen.....shiny.gif
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Dress
    mrme skrev 2014-02-24 14:43:16 följande:
    Mmm! Det var en riktig dessertbild Drömmer Läckert Mrme! 
    Aaaah, mina förtjusande Damer, ni är bara för jävla underbara med era svar, jag blir alldeles.......varm.Solig

Hitachi, proffsvarianten...skitbra grejer. Drar 67 kilo !!!

Hade jag kunnat busvissla så hade jag gjort det!
    Nu kan jag inte det, kan knappt vissla. Bara busa jag är bra på Skrattande
  • straight arrow
    Dress skrev 2014-02-24 16:29:56 följande:

Bara busa jag är bra på Skrattande
    Det är annars en mycket trevlig spetskompetens i ditt CV! Flört
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • swed38
    pillan3 skrev 2014-02-23 23:02:42 följande:

Godnatt Solig
    Superhet kropp du har!! Galet nice trosor...grr... Funderat på parfotografering någon gång? *harkel* ;)
  • Dress
    straight arrow skrev 2014-02-24 17:33:23 följande:
    Det är annars en mycket trevlig spetskompetens i ditt CV! Flört
    Säger du det!? Kanske ska lägga till det då...
    Kan jag använda dig som referens? Flört
  • swed38
    Dress skrev 2014-02-23 10:14:26 följande:
    Vaknar lite långsamt idag. Önskar er alla en skön slappsöndag!
    Mmm..vilken kropp..såg den inte förrän nu, men passar bra till mig som är nyduschad här å utan kläder =)
  • straight arrow

Så gärna, det krävs bara certifiering genom ett praktiskt prov, det klarar du enkelt.... ;)

Dress skrev 2014-02-24 17:45:05 följande:
    Säger du det!? Kanske ska lägga till det då... Kan jag använda dig som referens? 

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.