• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Nymulen
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-27 15:39:20 följande:
    Haha ja du, har väl visat det mesta här så svårt att säga

Skulle kunna boka in en heldag för kontroll och lite städning.....
  • Anonym (Ensam..)
    Nymulen skrev 2014-02-27 15:41:58 följande:

Skulle kunna boka in en heldag för kontroll och lite städning..... smile5.gif
    Hm, jag som nyss storstädat! Men om du hjälper mig att stöka till lite så får du gärna städa sen kontrollen kan du göra under tiden?
  • Anonym (Ensam..)
    Anonym (Sugen 3) skrev 2014-02-27 15:40:35 följande:

Tack tack.

Ett ganska bra tag sen jag var aktiv här, och då under annat namn och inte så länge heller egentligen, men trots att jag känner igen andra delar av dig(!) så tror jag inte vi har pratat innan.

Tack för titten dock! Flört

Hm, är du den personen som sa att du visste vem jag var?
  • Anonym (Sugen 3)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-27 15:45:30 följande:
    Hm, är du den personen som sa att du visste vem jag var?
    Tyckte jag kände igen ögonen men nej, vi har inte pratat förut. Jag har bara spanat lite oskyldigt på dig från håll. Flört
  • Anonym (Stolpen in?)
    Flickan82 skrev 2014-02-27 13:05:53 följande:
    Två bidrag från mig ;)
    Mycket fina bidrag, man (jag) blir glad i hela kroppen ...Glad
  • Nymulen
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-27 15:44:49 följande:
    Hm, jag som nyss storstädat! Men om du hjälper mig att stöka till lite så får du gärna städa sen kontrollen kan du göra under tiden?

Synd att stöka till det då. Räcker om vi sprider ut lite kläder och ruffsar till håret. Lägga längre tid på kontrollen
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-27 15:07:20 följande:
    Inte så aktiv här längre, men håller ögonen på er
    Ja kolla där!Flört
    Loka brunn släng dig i väggen!Drömmer
  • Anonym (Blondie)
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-02-27 15:07:20 följande:
    Inte så aktiv här längre, men håller ögonen på er
    Underbart Ensam, jag spanar också.. (men mina ögon har ni ju redan sett CoolDrömmer)
  • Nymulen
    Anonym (Blondie) skrev 2014-02-27 16:03:40 följande:
    Underbart Ensam, jag spanar också.. (men mina ögon har ni ju redan sett )

Saknar dig, tuffing.
  • Anonym (Ensam..)
    Nymulen skrev 2014-02-27 15:54:32 följande:

Synd att stöka till det då. Räcker om vi sprider ut lite kläder och ruffsar till håret. Lägga längre tid på kontrollen smile1.gif
    Hm... OK!!