Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

MrMom skrev 2014-10-03 13:13:07 följande:
    Riktigt läcker kropp...skulle älska att få slita av de kläderna :)
    Tack
    straight arrow skrev 2014-10-03 13:42:11 följande:
    Tack
    Zack skrev 2014-10-03 13:51:49 följande:
    Ha ha, ja man ska ju fortsätta med att utmana sig själv och pröva nya saker hela tiden för att utvecklas som person, så här har du en chans....sen kan du ju utmana mig och visa hur du menar att man myser utan kläder ;)
    Hahah...ja man ska prova nya saker, jag gillar utmaningar så det blir inga problem  

Läcker i vanlig ordning! :)
    Tack
  • Anonym (Dumspirospero)
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 14:59:46 följande:
    Tack smile1.gif
    Tack smile1.gif
    Nånting hände med citeringen Förvånad knasigt blev det iallafall..
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 16:02:01 följande:
    Äntligen ligger jobbet bakom mig också...... Cool
    Äru sugen på smisk?  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Aros02 skrev 2014-10-03 16:22:35 följande:
    Jodå det är de visst det! Hade jag såna där hade jag inte kunnat gå förbi en spegel (många stop på offentliga toaletter..) eller knappt ett reflekterande skyltfönster utan att släppa dem fria, vrida kroppen sakta fram och tillbaka medan jag ögnade dem intensivt samtidigt som jag nickade på huvudet och hmmmade förnöjsamt. Ja det är dagens sanning det!

Och jo, jamenvisst, din man har ju tur förstås!
    Hahahaha...måste bara ställa en fråga!
    Fråga 1: gör ni killar så med snorrarna? Alltså släpper den fri, vrider kroppen fram och tillbaka, ögnade den intensivt samtidigt som du nickar på huvudet och hummade förnöjtsamt? 

Hahahaha..ungefär lika mycket som ni gör så, gör tjejer så  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 16:24:12 följande:
    Är det din hand som daskar så kan jag absolut tänka mig att ställa upp som taker. Det är ju så lätt att en sån situation plötsligt blir helt omvänd... smile5.gif

Underbar bild förut! Du ser så jäkla läcker ut i den där "dräkten" Kyss
    Min hand...nää, jag kör med piskan (flugsmällaren) om du vill ha med lite mer fart i, så kan jag ta till den med el i hahaha
    Gör absolut inget om den blir omvänd hahah

Tack  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 16:54:58 följande:
    Ehh ELl!? Låter som att det är en riktig liten sadist som talat. Vad är det för fel på lite mer traditionell smärta från smält stearin och ett ordentligt jeansskärp. Om allt måste vara så modernt kan jag daska dig med min nya Iphone, den börjar komma upp till en storlek som innebär helt nya möjligheter utöver vad tillverkaren ännu vågat erkänna....
    Hahahaha...jag är en liten sadist gillar att faktiskt nypa hårt i bröst vårtorna när killen inte är med på det sen kan jag även vara lite små jävlig hahah 
    Lite av en dålig ovana hahaha
    Men iphone kan ju funka bra, får testa helt enkelt..
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 17:15:19 följande:
    Det har jag anat hela tiden att du är. Hade du nypt mig i bröstvårtan när jag inte är med på det tror jag min reaktion hade överenstämt väldigt bra med hur du hoppats på att jag skulle agera. Hade inte blivit mycket manöverutrymme kvar för dig efter en sån manöver.

Tror Iphone plus är rätt verktyg i så fall. Telefonsex har aldrig tidigare varit så svidande intensivt....
    Alla reagerar precis likadant, säger då, jag skulle bara känna lite lätt och blev lite hårdhänt mitt i allt hahaha
    Telefonsex får en helt ny innebörd hahaha
  • Anonym (Dumspirospero)
    Trunk skrev 2014-10-03 17:08:57 följande:
    Hoppas jag inte missuppfattar allt nu... men är det "Telefon SM-sex" ni pratar om här? Det låter som något helt nytt... Spännande! Flört
    Telefonsex på 2014-talet! Man skriver en jävla bra status uppdatering på fb och sen sätter man på vibratorn...hahahahahahah  
  • Anonym (Dumspirospero)
    Aros02 skrev 2014-10-03 17:41:02 följande:
    Först måste jag klargöra ett par saker innan jag svarar på dina frågor:
    Jag skrev hur Jag skulle göra om jag hade så fina bröst som goaskalice!

Sen.. om vi killar gör "likadant" med våra snorrar?..
    Ja nu kan jag ju inte svara för hur andra män gör men Jag går aldrig ifrån ett spegelförsett rum utan att dra ner brallorna ordentligt och upp det ovanför midjan. Sen skjuter jag fram höften ORDENTLIGT och genomför ungefär samma procedur jag beskrev innan med bröst men jag grymtar mer än hummar iofs!.. Sen står jag där och beundrar min fullkomliga skapelse en bra stund tills ögonen blir trötta!

Det här är en stärkande ritual jag ägnar mig åt som ger mig kraft att möta vilka utmaningar jag än möter sen under dan. Å att det är ett kraftfullt organ som kan försätta berg och skapa jordbävningar borde väl även du och dina medsystrar veta om, eller hur??

(..det värsta är att det här skulle kunna vara en sann historia..)
    Hahahahaha....jag visste det
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-03 17:45:59 följande:
    Så uträknande du är! Tror ändå att det går att förvåna en så garvad fröken som dig... Kyss Din ursäkt hade jag genomskådat direkt haha.

Visst känns det som att telefonsex är något som kan komma riktigt starkt framöver..... Vi kanske skulle kunna bli de första att göra en instruktionsvideo på ämnet?
    Hahaha...nää, det hade du inte gjort men nu vet du ju om min lilla hemlighet, så då är det ju inte alls lika kul
    Visst kan vi göra det, det kommer ju behövas!  Men jag filmar och du visar?!
Svar på tråden Helkroppstråden