• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dress
    Homme skrev 2014-02-28 17:05:25 följande:
    Jag har redan hoppat in i duschen...står och väntar på dig Oskyldig
    Ajdå, måste ju laga middag här först... Du får nog rufsa till det själv. Det får bli väl om det blir lite fel Flört 
  • Homme
    Dress skrev 2014-02-28 17:13:35 följande:
    Ajdå, måste ju laga middag här först... Du får nog rufsa till det själv. Det får bli väl om det blir lite fel Flört 
    En annan gång ;) vad ska du laga för gott då?
  • läppar
    Dress skrev 2014-02-28 13:54:17 följande:
    Fredagsrepris...
    .....och där blev samtliga lemmar hårda  Tungan ute {#emotions_dlg.flower}

• läppar
    Flickan82 skrev 2014-02-28 14:04:43 följande:
    Herregud Tungan ute kanske blir besudling nummer 2 innan kudden kallar..

Mycket sexigt !

• läppar
    Anonym (Blondie) skrev 2014-02-28 14:09:05 följande:

Är ju på jobbet... men tur att jag jobbar hemifrån, det gick bra att bara knäppa upp för en liiiite oskyldig bild idag Oskyldig
    Väldigt härlig o retlig bild - tackar !  {#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}

• Anonym
    Homme skrev 2014-02-28 17:00:59 följande:
    Vi kan göra om det. Jag hoppar in i duschen igen så kan du få hoppa in och rufsa till det lite och som tack får du en puss på din fina rumpa FlörtSkäms
    Jag-garvar-ihjäl-mig. Fattar inte varför sidan heter familjeliv. Den borde heta något mer i stil med "Man tror på allt så länge det är en komplimang" Ni flirtar små smygflirtisar så jag fanimej garvar ihjäl mig. Ni lägger ut bilder men en sensuell antydan för att få uppmärksamhet. Resten av oss kommenterar och ger komplimanger, bara för att ni ska fortsätta späka ut er. Humor!
  • Anonym
    Homme skrev 2014-02-28 16:44:01 följande:

Och efter duschen...

Bra att du dolde dina ögon! Annars hade man ju kunnat känna igen dig... Hahahahahah!! Varför ser du ledsen ut, det är ju fredag!
  • Dress
    Homme skrev 2014-02-28 17:15:30 följande:
    En annan gång ;) vad ska du laga för gott då?
    Laga middag sa jag. Om den ska vara god också får någon annan laga den Skäms
    läppar skrev 2014-02-28 17:21:54 följande:
    .....och där blev samtliga lemmar hårda  Tungan ute {#emotions_dlg.flower}
    Hoppas du överdrev nu och att det mest var en lem det gällde, annars kanske det är någon slags helkroppsförlamning och hur ska du då kunna ringa 112?Förvånad
  • Nymulen
    Dress skrev 2014-02-28 17:34:56 följande:
    Laga middag sa jag. Om den ska vara god också får någon annan laga den Hoppas du överdrev nu och att det mest var en lem det gällde, annars kanske det är någon slags helkroppsförlamning och hur ska du då kunna ringa 112?

• Anonym (Blondie)
    Anonym (Chica) skrev 2014-02-28 16:42:05 följande:
    Här vart det bilder... Blondie, snygging där!
    Tack fina Chiquita Oskyldig