• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (mepetite)
    Ronga skrev 2014-03-01 14:43:35 följande:
    Hm vad kan man säga som inte redan sagts??  Strålande, perfektion - helt enkelt.
    Only fear of death is coming back reincarnated

Allt är välkommet vet du :) tack fina ni
  • fialotta85
    Ronga skrev 2014-03-01 14:53:49 följande:

ojoj fia, nästan så att jag vet hur din övre halva ansiktet ser ut. Jättefin............och dina läppar Drömmer

Säger du det, Ronga ;) då har du hängt med ett tag, det var längesedan jag visade något av min övre del av ansiktet här :)

Men tack så väldigt mycket.. Puss ;)
  • Bored
    fialotta85 skrev 2014-03-01 11:53:51 följande:
    God förmiddag sötnötar! Har ni en bra dag?
    Man inte annat än att bifalla mina företrädare. Dagen kommer bli kanon, och tack för det fialotta85 och mepetite, nu är det laddat inför mellokväll! Tyst
  • Nymulen
    fialotta85 skrev 2014-03-01 11:53:51 följande:
    God förmiddag sötnötar! Har ni en bra dag?

Sötnosar? Jag då? Men en bra dag har jag

Hoppas du har en behaglig dag, mystjejen.
  • Ronga
    fialotta85 skrev 2014-03-01 14:57:25 följande:
    Säger du det, Ronga ;) då har du hängt med ett tag, det var längesedan jag visade något av min övre del av ansiktet här :)

Men tack så väldigt mycket.. Puss ;)
    Haha nej, det jag menade var att jag kan nästan föreställa mig din övre ansiktshalva genom att se din undre halva :)
  • Anonym (Hemlig beundrare)
    Anonym (mepetite) skrev 2014-03-01 12:38:57 följande:
    :)

Detta gör mig lite galen! Du är så jäkla sexig!! Trevlig helg på dig.
  • Anonym (mepetite)
    Anonym (Hemlig beundrare) skrev 2014-03-01 15:28:44 följande:
    Detta gör mig lite galen! Du är så jäkla sexig!! Trevlig helg på dig.

Är det så? På vilket sätt? :)
  • Anonym (Blondie)
    Nymulen skrev 2014-03-01 15:34:21 följande:

Känner mig grå....
    Är det mulet månne? Cool
  • fialotta85
    Bored skrev 2014-03-01 14:59:37 följande:
    Man inte annat än att bifalla mina företrädare. Dagen kommer bli kanon, och tack för det fialotta85 och mepetite, nu är det laddat inför mellokväll! Tyst
    Hoppas du får en trevlig kväll, och tack