• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 10:16:40 följande:
    Japp, det är väldigt gulligt av dig att dela med dig och vara tydlig Flört. Är det möjligen så att du är den unga välartade och eleganta kvinnan som förvandlas till en ohämmad slampa i sängen, som dessutom drömmer om att hitta den genuina gentlemannen som blir ett brutalt, hårdhänt vilddjur när dörren har stängts...??
    Typ Tyst 
    Dra i håret, kasta upp mot väggen!! Herregud, jag måste ta en dusch....seee yeah
  • LostInTranslation

Dusch.... Lärde mig igår vad det betydde....

En vanlig jäkla kyss är inte helt fel det heller. Det här klippet var väldigt inspirerande...

• La Chica
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 10:08:12 följande:
    Hmmm det var värsta specialbeställningen det. Du får nöja dig med detta så länge. Vet inte om jag är så snygg i bara slips och bälte

Damn! Ramlar av sängen... *dreglar*
    Size doesn't define beauty.
  • Anonym (K2 2)
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 10:50:04 följande:
    Dusch.... Lärde mig igår vad det betydde....

En vanlig jäkla kyss är inte helt fel det heller. Det här klippet var väldigt inspirerande...

" rel="nofollow" target="_blank">

Hahaha...det funkar det med Kyss väldigt mysigt är det iallafall Flört
  • Anonym (Ensam..)
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 10:08:12 följande:
    Hmmm det var värsta specialbeställningen det. Du får nöja dig med detta så länge. Vet inte om jag är så snygg i bara slips och bälte smile5.gif

Jösses..... detta satte fart på fantasierna!
  • Anonym (K2 2)
    La Chica skrev 2014-03-12 10:53:05 följande:
    Ramlar av sängen!! Haha, jag ramla in i duschen! Tror lost får varenda kvinna att tappa fotfästet Cool
  • La Chica
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 11:13:24 följande:
    Ramlar av sängen!! Haha, jag ramla in i duschen! Tror lost får varenda kvinna att tappa fotfästet Cool
    Tror han är väldigt medveten om det också Flört
  • LostInTranslation
    La Chica skrev 2014-03-12 10:53:05 följande:
    Akta huvudet!! Bättre att du håller dig i sängen om den bilden hade sån stor inverkan tycker jag
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-12 11:03:43 följande:
    Hahaha...det funkar det med Kyss väldigt mysigt är det iallafall Flört
    Ja...verkligen!! Att det blir en sån kemi första gången två personer träffas när de vet att de skall kyssa varandra ... Sexigt!
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-03-12 11:05:37 följande:
    Jösses..... detta satte fart på fantasierna!
    Härligt Ensam!! Kan avslöja att min dag började med att kolla vad som hände i den här tråden igårkväll. Såg en hel del fint som även satte fart på mina fantasier!... Du är grymt snygg, men det visste du ju redan att jag tycker. Kyss

• Anonym (kk)
    Anonym (Mmm) skrev 2014-03-12 04:38:10 följande:
    Mums !!

Kan inte göra något annat än att hålla med. MUMSIGT. Skulle bara vilja vet din ålder?
  • La Chica
    LostInTranslation skrev 2014-03-12 11:23:03 följande:
    Akta huvudet!! Bättre att du håller dig i sängen om den bilden hade sån stor inverkan tycker jag

Huvudet klarade sig Glad Däremot fick rumpan sig en liten smällFlört