Inlägg från: Anonym (Dumspirospero) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

Zack skrev 2014-10-05 20:56:49 följande:
    Tack för tipset. Kan kanske vara bra att veta en dag ;)....sov gott
    Hahaha..ja det kan det ju kanske vara sov gott du med 
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 10:34:42 följande:
    Du är verkligen expert på att posta dina bilder så att jag inte hinner se dem! Var ju bara borta ett par timmar och tränade, men vips så hade du hunnit plocka bort när jag var tillbaks Obestämd
    SORRY.....hahaha
    Du missade ingenting! Bara jag i min säng  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 10:48:19 följande:
    På dina beundrares kommentarer lät det inte direkt som att jag inte missat någonting...men det var en väldigt klädsam ödmjukhet du la dig till med där Foten i munnen... Men jag hänger kvar här i taket och njuter av att i alla fall ha hälsan i behåll...haha
    Hahaha...jag lovar en helt vanlig k2/pillan/Dumspirospero bild alltså inget nytt som visades  
    Häng där du, så står jag här.. (dock är det ju en repris, men det skiter vi i, vi låtsas att jag står här) vågar inte ta nån ny på jobbtoan, det är ju så många karlar som är här Tungan ute
    Medans du hänger där så kan du ju lika gärna ta en bild!!

• Anonym (Dumspirospero)
    jompen6 skrev 2014-10-06 11:06:21 följande:
    Du har så otrolig fin rumpa!
    Tack så mycket
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-10-06 11:12:29 följande:
    Där jag bor har vi dörrar och går en och en! smile2.gif
    Ååå..ni har dörrar, näää! Jag ser ingen dörr här, dörren lyser med sin frånvaro men får du tag i en dörr kan du ju skicka hit en, alltså en jävligt snygg dörr då! Jag är kräsen när det gäller dörrar och hantag...hahaha
    Gå en och en?! Nää, vi är en så stor grupp så vi måste gå två och två hahaha
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 11:33:05 följande:
    Mmm en väl vald reprisbild! Anar att du snappat upp att jag är assoholic. Inte snällt att puta med den framför mig när jag fastnat med händerna i kristallkronan. Grym kvinna med en grym rumpa. Jäkligt snygg rygg också din korsrygg ser farligt stark ut smile5.gif

Får du inte vara ifred på toan på ditt jobb?? Vad är det för arbetsplats du är på egentligen?
    Hahaha..jag vet sen innan vad du gillar  
    De ska alltid vara med och trängas på toan, det blir lite för mycket ibland..hahaha
    Tack så mycket och detsamma losten  
    Ser att du kommit loss från kristallkronan  
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-10-06 12:30:20 följande:
    Reprisbilder på en riktigt grym stjärt kan du köra när du vill...jisses så välformad rumpa fröken har... Tungan ute
    Hahaha...tack så mycket  
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 15:29:22 följande:
    Det är bra att du håller koll på mig! Tror den preferensen kommer hålla i sig jordelivet ut, förmodligen även i min kommande karriär som ängel. Änglarumpor lär ju inte vara fel de heller, kanske inte i klass med din men ändå. 

Förstår kollegorna. Snäll du är som låter dem vara med. Kristallkronan sitter på huvudet mitt nu, men klippte bort det på bilden. Blir så lätt att känna igen mig annars.

Snyggt rack bruttan smile5.gif !
    Men så du pratar losten Obestämd det är långt kvar tills jordelivet är slut, du kommer känna på många rumpor innan dess
    Jag har inte speciell koll, bara ett jävla bra minne (väldigt jobbigt ibland) hahah..
    Ja du, jag är snäll speciellt när chefen säger att jag ska snutta/smaka och slicka på flaskan, vet inte vilken flaska han menade men antar att det var vinflaskan...hahaha

Du är ett ljushuvud alltså Losten har blivit smart Tungan ute
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 16:12:14 följande:
    Ehh lägg av nu! Skyll inte på minnet. Erkänn att du har en liten idolbok där hemma som bara handlar om mig. Lite urklipp från FL, dina favoritcitat jag skrivit här, dokumentation om mina preferenser och sist men inte minst hundratals sidor med sexnoveller som bara beskriver dina fantasier om oss två tillsammans och ibland till och med med extra deltagare.

Att få känna på så många förstklassiga rumpor som möjligt innan jag är skrynklig och grå är ett av de viktigaste målen för mig. Karriärutveckling, familj etc kommer i det sammanhanget i andra hand. Och visst är jag ett ljushuvud precis som din chef verkar vara...Flört
    Jaha! Du menar min voodobok klart jag har en sån, vilken tjej har inte det liksom hahah

Bara ut och kläm losten, ta med dig en polare som du skyller på tjuvnypen på  
    Min chef han kan han! Hahaha
  • Anonym (Dumspirospero)

Snyggt matte kör en halv repris jag med 

• Anonym (Dumspirospero)
    Mattias39 skrev 2014-10-07 11:15:23 följande:
    Mmmm....Älskar dina repriser...så sanslöst fin!!! Tungan uteKyss
    Tack matte! Va bra att du gör det  
    Zack skrev 2014-10-07 11:21:41 följande:
    Åh, den där mysdräkten igen ;). Du är alltså helt galet fin i den.....på det där myspysiga sättet :)
    Ja, den igen kanske får ta på mig den andra mysdräkten också tack!  när får vi se dig i mysdräkt då?  

Svar på tråden Helkroppstråden