• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • NyttNamn
    DykNisse skrev 2014-03-14 14:38:02 följande:
    Mitt bröst är hårigt som synes, ville bara kolla om det var en trend jag missat :)

Men det hände nåt efter 25. En gammal tjej såg mig utan tröja en dag o sa "oj vad har hänt här?" :)
    Behåll ditt hår tycker jag.. 
    Det är Nice med hår på bröstet och magen att dra fingrarna igenom.. (jag har dock lite problem med när det är galet mycket hår..) 
    Men det är Nice utan hår också om man har mindre behåring..

Jag tycker inte det ska rakas eller vaxas...
    Pour some sugar on me...
  • Ronga

Fråga till tjejer; Vilken frisyr känner ni er hetast/sexigast i? vet att tjejer brukar ändra frisyrer ganska ofta, till skillnad från killar.

Only fear of death is coming back reincarnated
  • NyttNamn
    DykNisse skrev 2014-03-14 14:28:18 följande:
    Nytt namn: du borde byta namn till "Bombnedslaget"

Boom så vek sig knäna. Jävlar va läcker du var. Vältrimmad ser jag (eller hoppas jag), även om handen döljer godiset
    Och tack för de orden!  SkämsKyss
    Pour some sugar on me...
  • Anonym (M 4)
    Ronga skrev 2014-03-14 14:49:15 följande:
    Fråga till tjejer; Vilken frisyr känner ni er hetast/sexigast i? vet att tjejer brukar ändra frisyrer ganska ofta, till skillnad från killar.
    Stora latinolockarGlad
  • Anonym (M 4)

Var det frisyrer på huvudet som menades??Skäms

• NyttNamn
    Inga skrev 2014-03-14 14:49:15 följande:
    Min frisyr, som egentligen inte alls är nån frisyr utan bara håret som hänger.. Tungan ute

Har provat lite diverse med kortare hår, lugg och skit, men kommer alltid fram till att jag trivs bäst i mitt gamla vanliga.. I 
    Pour some sugar on me...
  • NyttNamn
    Anonym (M 4) skrev 2014-03-14 14:52:34 följande:
    Stora latinolockarGlad
    Anonym (M 4) skrev 2014-03-14 14:54:11 följande:
    Var det frisyrer på huvudet som menades??Skäms
    Ha ha.. Var det nån annan frisyr du beskrev? DrömmerTyst

Pour some sugar on me...
  • stief84
    Anonym (M 4) skrev 2014-03-14 14:01:09 följande:
    Vem har sagt att jag har BH på mig?  Brukar faktiskt inte ha BH hemma, är ju bara jag här...

Men...du vet att jag har extremt svårt att säga nej *grr*, inte snällt! 

Fast fredagar brukar ju vara särskilt speciella

O du är inte lite duktig på att fresta, grr vill också ta del av din bhlösa fredag.. O nej skulle aldrig drömma om att passa på när du har svårt att säga nej. Rhen again efter den vackra bilden på ögonen så får du ta ansvaret för att ha förhört mig.
  • Anonym (M 4)
    NyttNamn skrev 2014-03-14 14:55:52 följande:
    Ha ha.. Var det nån annan frisyr du beskrev? DrömmerTyst

Nej, jag beskrev mitt hår jag har på huvudet, sen blev jag lite tveksam på om det var "rätt" frisyrFlörtSkäms
    Men ja, jag känner mig snyggast i latinolockar, då mitt hår alltid brukar vara långt. Men oftast så är det bara rakt och...långtFlört
    Lite för långt. Så sätter upp det ganska ofta numera. Men har alltid utsläppt när jag är utomhus.