• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Bored
    Nanime skrev 2014-03-24 10:21:06 följande:
    Härliga bilder ni lägger upp {#emotions_dlg.flower}

tittar in och säger hej igen, tackar för de fina kommentarerna från sist med en ny bild :P

Härligt Nanime, vilken fin kropp du har. Skrattande
    Dress skrev 2014-03-24 10:11:38 följande:
    God morgon Bored! Skrattande Hade du lagt upp ett par bilder också så hade du klarat det lätt! FlörtCool
    Ja för sjutton, där har du en poäng fina Dress! Glad

En gammal bild men det enda som förändrats något är hårfärgen.
  • straight arrow

God förmiddag...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Nanime
    Bored skrev 2014-03-24 10:30:11 följande:
    Tackar Solig
  • Nanime
    straight arrow skrev 2014-03-24 10:31:07 följande:

God förmiddag...
    Skål god förmiddag Pilen :) Du ser lika bra ut som vanligt Flört
  • Movit
    Nanime skrev 2014-03-24 10:21:06 följande:

Härliga bilder ni lägger upp {#emotions_dlg.flower}

tittar in och säger hej igen, tackar för de fina kommentarerna från sist med en ny bild :P

Men det där var en bild som gjorde denna måndag helt fantastiskt trevlig. Sagolikt vacker!!!
  • Påven Johanna
    Bored skrev 2014-03-24 10:30:11 följande:

Ja för sjutton, där har du en poäng fina Dress! Glad

En gammal bild men det enda som förändrats något är hårfärgen.
    Bra gjort att inte åldras alls sedan 70-talet och fram tills nu. Har forskare tagit några prover på dig…?
  • Nanime
    Movit skrev 2014-03-24 10:36:07 följande:
    Men det där var en bild som gjorde denna måndag helt fantastiskt trevlig. Sagolikt vacker!!!
    Solig Tackar :D
  • Bored
    Påven Johanna skrev 2014-03-24 10:38:01 följande:
    Bra gjort att inte åldras alls sedan 70-talet och fram tills nu. Har forskare tagit några prover på dig…?

Hahaha, ja du Johanna, det man ser av mig skulle inte se särskilt annorlunda ut jämfört med sent åttiotal, då denna bild togs, förutom ansiktet som ändå inte syns. Ja jag har hår på bröstet och håret har en lite annan ton, är det fusk på nåt sätt så får det vara det.

Trodde att mycket skinn var ett säkert kort men jag hade tydligen fel? Flört

• straight arrow
    Nanime skrev 2014-03-24 10:34:57 följande:
    Skål god förmiddag Pilen :) Du ser lika bra ut som vanligt Flört
    Tack Nanime, du är jättesnygg!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Anonym (Kaponjär)
    shivas skrev 2014-03-24 00:24:43 följande:
    Djävulen, satan och helvete i endast två meningar. Nu blir det åka av.
    Haha, har väntat sen igår kväll och fortfarande inte en jävel som gett mig lift!{#emotions_dlg.djavulsk}
    På med solbrillorna och hämta mig nu da, förresten vart ska vi?Tomte