• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • HäckHäxan
    Bored skrev 2014-03-26 15:43:34 följande:
    Hahaha skönt med överraskningar som bara fortsätter komma. Skrattande

Ja, ta bort bilden bara. Solig
    Och hur tar man bort den????? Hade resan gjort det om jag vetat hur bara hahhaha
  • Chiquita89
    Bored skrev 2014-03-26 15:27:52 följande:

Det är väl ingen större fara, får inte glömma smörja dem efteråt bara för lite tunn hud har jag allt.

Jag delar ut så all får som de vill ha! Flört

Du är en generös man duDrömmer
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • HäckHäxan
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 15:40:23 följande:
    Inte gömma dig, Häxan!
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
    Baken lyfter väl upp stenen när jag cravlar under

Nå kanske kan jag hitta smiskaren i mitt liv med stort M eller nått hahahha.

Jävla impulser. Borde låsas in ibland.
  • Chiquita89
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 16:00:16 följande:
    Baken lyfter väl upp stenen när jag cravlar under

Nå kanske kan jag hitta smiskaren i mitt liv med stort M eller nått hahahha.

Jävla impulser. Borde låsas in ibland.
    Vart har du varit i hela mitt liv?! Nu är jag visserligen kvinna och hetero, men ändå Flört
    Impulsiv, jag också? Jaaa... Oskyldig
  • k girl
    HäckHäxan skrev 2014-03-26 15:58:29 följande:
    Och hur tar man bort den????? Hade resan gjort det om jag vetat hur bara hahhaha
    Gå in på dina bilder på profilen och radera den därifrån.
  • Bored
    Chiquita89 skrev 2014-03-26 15:59:58 följande:
    Du är en generös man duDrömmer
    Oh ja, delar med mig vitt och brett. Fast det finns en som alltid får lite extra, bara för att hon vill det så gärna. Flört
  • Anonym (En dörr från förr)

Ett tag sedan man var här, rätt lugnt här va? Så här ser jag ut nuförtiden, inget ni inte sett men...

• HäckHäxan
    k girl skrev 2014-03-26 16:06:20 följande:
    Gå in på dina bilder på profilen och radera den därifrån. smile1.gif
    Nu är jag ett tekniskt imbecill. Har ju postat den från mobilen och inte från min sida. Hamnar den i nån mapp på min sida ändå så man kan ta bort den där?
  • Larsson666
    Chiquita89 skrev 2014-03-25 23:43:36 följande:
    Märker att jag börjar bli Off topic igen...
    Lägger upp en sista bild som kompenserar mitt OT-snackOskyldig

Nu blir det sängen!
    vacker som fan ! :)