• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • shivas
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-27 22:23:45 följande:
    Tolkningsfråga faktiskt.... Jag tolkar det som att det finns fler i leken, men endast en turbo lover och då vill man ju veta om det finns fler av samma kaliber eller om man är själv herren på täppan!

Skam vore det ju om det bara fanns en turbo lover.
  • Chiquita89

Natti natt

Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Tigrisog
    shivas skrev 2014-03-27 22:18:06 följande:
    Nähä? Det kunde inte visas i mitt land. Mitt land måste vara riktigt dåligt. Tungan ute
    Ajdå..... då får jag ju skriva ist:

Marc Anthony - Hasta ayer

Passionerad låt... men smaken är ju delad som sagt... Flört
  • NyttNamn

Sov sött godingar! Kyss

Pour some sugar on me...
  • SAD
    Anonym (trådgillare) skrev 2014-03-27 20:48:18 följande:
    Vilka underbara bilder du lägger upp!
    Tack snälla du!
  • Tigrisog
    NyttNamn skrev 2014-03-27 22:46:42 följande:
    Sov sött godingar! Kyss

Sov o dröm sött sexiga du Drömmer
  • Anonym (K2 2)
    Tigrisog skrev 2014-03-27 20:30:05 följande:
    Bollen är ju bara medlet.... grejen är ju att få in den i mål .. haha! Påminner ju om något annat väsentligt i hur annat i livet fungerar ju.. Drömmer... lr?? Flört
    Hahaha...okej Drömmer
    Det där kan tolkas på många olika vis Flört
    Fick upp en bild i min sjuka fantasi......alltså hur du försöker få in BOLLEN/BOLLARNA i "målet" hahahahaha...usch, va trött jag är!!! Hahahahahaha 
  • Balrog
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-27 15:45:49 följande:

Den stjärten den stjärten Drömmer
  • Tigrisog
    Anonym (K2 2) skrev 2014-03-27 23:46:35 följande:
    Hahaha...okej Drömmer
    Det där kan tolkas på många olika vis Flört
    Fick upp en bild i min sjuka fantasi......alltså hur du försöker få in BOLLEN/BOLLARNA i "målet" hahahahaha...usch, va trött jag är!!! Hahahahahaha 
    Har faktiskt aldrig gjort "såna" mål men... min fantasi börjar sken iväg nu... hahaha! 

Men efter en snabb riskanalys så tror jag att det vore bäst om tjejen i sånt fall inte försöker motta bort de...haha för det första, och sen låter bli så mkt det går att knipa .... Tyst om det går för då kan det svartna i ögonen på mig, kanske rent av bara tuppa av... hahaha men av helt annan anledning än... ja, du vet Drömmer Flört