Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2014-07-16 09:34:49 följande:

Testat mobilsajten? Längst ned på sidan finns det en knapp till den, funkar bra för mig. Annars är det ofta att välja skrivbordsversionen av sidan i webbläsaren

Har provat runt ni lite och min mobil lider av samma problem, dock så enda stället det fungerar på är beta/mobil, så något är rätt mycket fel.
  • Anonym (Kaponjär)
    Feel me skrev 2014-07-16 10:00:58 följande:

Ne nu är de träningsdax, och en go frukost till den specielle ;)

Kan ge en liten tränings pass bild? om ni vill?

Kan bara svara för mig...hemskt gärna! Ser väldigt bra ut det man ser nu....och då är det inte frukosten jag pratar om!
  • Anonym (Kaponjär)
    Feel me skrev 2014-07-16 10:41:33 följande:

Så där ja, solningen avklarad, nu börjar passet! 

Oj vilket jobb du har lagt ner på din kropp...verkligen bra jobbat. Snyggt!
  • Anonym (Kaponjär)
    Feel me skrev 2014-07-16 12:02:02 följande:

på g hem då :)

mer bilder eller ska man vänta tills imorgon? :P

Haha fyfan va snygg mage! Får en vanlig dödlig lönnfet att krypa in i ett hörn och fundera lite...ska jag ta en macka till eller inte!
  • Anonym (Kaponjär)
    Feel me skrev 2014-07-16 15:52:24 följande:

Söta ni ä'r! sitter barnvakt just nu så är seg på svara, men här har ni ett gammalt kort sen i början av sommarn för ni uppskattar vad ni ser <3

Schackmatt... Kan nästan tro du är Springaren men med dom benen så är du Damen! Frågan vart får jag plats i spelet någonstans? Menar man försöker ju bräda här!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-07-16 17:11:51 följande:

Du är grym utan gym...så läcker så ingen bräcker!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-07-16 18:01:43 följande:

Lite boobs kanske?

Om! Haha....sitter och bara ler...ja och drömmer, jävlar vilken dagdrömmare jag blivit....
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-07-16 20:22:20 följande:

Inte det?

Jösses! Slående vacker...känner mig lite knockad!
  • Anonym (Kaponjär)
    Feel me skrev 2014-07-17 10:05:52 följande:

Ne sötnosar nu drar jag mig utåt i en timme eller så, liten promis :)

Ni kan få glo på denna bild så länge, sakna mig inte för mycket :P hahah *kiddning*

Du har verkligen en fantastisk baksida... Tur att inte stranden har lika farliga kanter som ditt kök, menar det är ju förenat med livsfara att ha dig inom blickfånget annars...ja jag hade nog brutit varenda ben i kroppen och du låg i närheten...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-07-17 11:23:28 följande:

Du har verkligen en fantastisk baksida... Tur att inte stranden har lika farliga kanter som ditt kök, menar det är ju förenat med livsfara att ha dig inom blickfånget annars...ja jag hade nog brutit varenda ben i kroppen och du låg i närheten...

Och? Om för helvete*******
Svar på tråden Helkroppstråden