• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Larsson666
    Chiquita89 skrev 2014-03-29 00:56:38 följande:
    Godnatt 
    Fear is stupid. So are regrets.

Underbart!!!! Het och attraktiv :) Riktigt vackra läppar, vågar sätta en stor peng på att dom är ännu mjukare än vad dom ser ut att vara :)
  • Dress
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-29 06:34:56 följande:
    Man blir bara mer och mer tagen av hur vacker du är....Flört
    Men tack! {#emotions_dlg.flower}Solig
  • Lickiluu
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-29 06:41:46 följande:
    Haha, det kanske jag har!Solig
    Men nu var det ju din telefon jag skulle charma och inte dig!Flört
    Men jag längtar efter att få se fler bilder från dig så vad väntar du på...?Skrattande
    Ja väntar på bättre tider :)

God morgon tråden!

• Anonym (Kaponjär)
    Lickiluu skrev 2014-03-29 08:50:23 följande:
    Ja väntar på bättre tider :)

God morgon tråden!
    Haha...Godmorgon!Solig
    Jävlars vad du var värd att längta efter, verkligen en snygging...din hals var ljuvlig, läpparna kyssvänliga och bysten svindlande vacker!Flört
  • fialotta85
    wingardh skrev 2014-03-29 00:17:15 följande:
    Eller så kommer du lägger dig hos mig... 

Mmhmm.. Shit vad het du är!
  • Lickiluu
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-03-29 09:06:54 följande:
    Haha...Godmorgon!Solig
    Jävlars vad du var värd att längta efter, verkligen en snygging...din hals var ljuvlig, läpparna kyssvänliga och bysten svindlande vacker!Flört
    Oj tackar för de fina orden :)
  • Anonym (K2 2)
    wingardh skrev 2014-03-29 00:58:16 följande:
    Vart bor du då? Och hur gammal är du? (Det kanske du vill svara på i ett pm)
    Oj, råkade somna ObestämdOskyldig
  • Anton Chigurh
    NyttNamn skrev 2014-03-28 15:03:36 följande:
    Sommar???  Inte hos mig    kära Anton... 
    Men det sprider sig onekligen en viss värme av din bild Drömmer
    Tack så mycket, min underbara NN, och må din dag bli en för jävla skön dag....Solig
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Bored skrev 2014-03-28 15:14:32 följande:
    Bra där Anton, nu slipper vi andra lägga upp nåt på ett tag för det var mig en hejdundrans bild det där. Flört
    Tackar, Bored, det värmer som helvete med komplimanger som din här. Och ha en riktigt skön dag du också...Glad
  • Anton Chigurh
    Dress skrev 2014-03-28 15:28:38 följande:
    Den där kroppen Anton, den är också en fröjd för ögat.

Är du säker på att du inte är en superhjälte eller actionman egentligen??? Tungan ute
    Aaaaah, tack så mycket, och jag får säga detsamma om din lekamen...du ÄR en riktigt het fan, Dress, det kan ingen förneka...Kyss

Och nej, jag är inte helt säker, jag känner mig som en superhjälte/actionman allt emellanåt, som nu tex, jag brukar iofs vara blygsam av mig och inte erkänna dylika saker öppet, men eftersom du frågar så.....!

Och må din lördag bli en underbar lördag, Dress...weathersun