• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Tom Araya

Ni som ansöker om medlemskap till gruppen med den nya bildtråden bör ha er sida öppen några dagar då jag vill komma i kontakt med några av dig.

• Anton Chigurh
    Tom Araya skrev 2013-01-22 16:22:45 följande:
    Ni som ansöker om medlemskap till gruppen med den nya bildtråden bör ha er sida öppen några dagar då jag vill komma i kontakt med några av dig.
    Sådär, Tom....å nu vill jag fanimej ha en personlig inbjudan av dig. 

Ha en bra kväll.

Mvh, //Anton.... Glad
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym

För er som vill gå med i gruppen kan vi informera om att den har blivit en runktråd där killarna slåss om att få visa sina erigerade penisar. Ursprunget med gruppen har nog tappat sitt syfte nu. 

• Planta
    Anonym skrev 2013-01-22 19:56:41 följande:
    För er som vill gå med i gruppen kan vi informera om att den har blivit en runktråd där killarna slåss om att få visa sina erigerade penisar. Ursprunget med gruppen har nog tappat sitt syfte nu. 
    Haha, troligt.
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym skrev 2013-01-22 19:56:41 följande:
    Wow, då kanske man skulle ta och gå med...
  • Mr Espresso

Jahapp...Det var ju synd att denna tråden tas bort....

• orpon
    Mr Espresso skrev 2013-01-22 20:27:40 följande:
    Jahapp...Det var ju synd att denna tråden tas bort....
    Ska den här tråden bort, varför det?
  • Anonym (foxy)

För det har  startats en medlemsgrupp i stället, där det i princip bara florerar naken bilder inkluderat erigerade penisar osv. Passar ju bra för de som gillar det men jag är nog lite mer för an aning blygsamhet :P 

Men inget illa sagt om gruppen alla har sitt tycke och smak =) 

• orpon
    Anonym (foxy) skrev 2013-01-22 20:49:23 följande:
    För det har  startats en medlemsgrupp i stället, där det i princip bara florerar naken bilder inkluderat erigerade penisar osv. Passar ju bra för de som gillar det men jag är nog lite mer för an aning blygsamhet :P 

Men inget illa sagt om gruppen alla har sitt tycke och smak =) 
    Och för att det skapats en ny tråd så måste den här tas bort?
  • straight arrow

Men blygsammare bilder kan ha sin plats i den här tråden, så behöver ingen känna sig utanför. Här får man också en större publik om man skulle föredra det.

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
Svar på tråden Helkroppstråden