• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Kaponjär)
    Dress skrev 2014-04-02 14:15:34 följande:
    Eller såhär?
    När ytterligheten av sensualism blir fångat på en bild heter hon Dress.{#emotions_dlg.flower}
    Den här bilden även om så vore en del av en vardagen skulle hon Dress beröra in på djupet varje gång...
    Bedårande och eggande så att det gäckar mig till fatal härdsmälta i min genetik och sätter fjång på tillvaron!
    Wow!Hjärta
  • Nymulen
    Movit skrev 2014-04-02 14:30:42 följande:
    Framför allt framkallar hon VÅRKÄNSLOR!!!

Får ju smörja in mig med solskydd. Men det är det värt!
  • Dress
    Nymulen skrev 2014-04-02 14:28:39 följande:
    Vem behöver sol när du tillverkar vår?
    Men Sötmulen Solig{#emotions_dlg.flower}
  • Dress
    Movit skrev 2014-04-02 14:30:42 följande:
    Framför allt framkallar hon VÅRKÄNSLOR!!!
    SoligHjärta
  • Mrarab
    Dress skrev 2014-04-02 14:29:56 följande:
    Åhå! DrömmerTungan ute

Se där, det gjorde du ju så bra Glad Då var nypremiären avklarad och det är bara att fota vidare Flört
    Får se hur det blir med det ;) med rätt motivation så kanske... ;)
  • Lickiluu
    Dress skrev 2014-04-02 14:14:45 följande:
    :D

Du var inte lätt att vara till lags ;)

Bättre såhär? phpq0KXOg54114.jpg
    Yaawsaaa!! Du vet hur man leverar! Sexy sexy!
  • Lickiluu
    Mrarab skrev 2014-04-02 14:24:55 följande:
    Ohh ja ;) Jag lägger la upp en liten "repris" på en bild jag la upp för ett tag sedan,.. då jag inte har några nytagna bilder för tillfället hehe 

Välkommen tillbaka till tråden då cutie!

Va bjuds på här näst?
  • Lickiluu
    Bored skrev 2014-04-02 14:04:38 följande:

Sträckt på mig som en katt där jag låg och vaknade till liv av härliga Chet Bakers "Everything happens to me".

God morgon tråden, och må solen skina på Er alla! Solig

Du ser ut att ligga o vänta på nåt ;)
  • Dress
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-02 14:33:48 följande:
    När ytterligheten av sensualism blir fångat på en bild heter hon Dress.{#emotions_dlg.flower}
    Den här bilden även om så vore en del av en vardagen skulle hon Dress beröra in på djupet varje gång...
    Bedårande och eggande så att det gäckar mig till fatal härdsmälta i min genetik och sätter fjång på tillvaron!
    Wow!Hjärta
    Åh, tack! Blir lite röd om kinderna här Skäms
    Solig{#emotions_dlg.flower}