Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Helkroppstråden

Tom Araya skrev 2013-05-17 11:11:36 följande:
    Åh, tackar så mycket {#emotions_dlg.flower} Solig men det är ändå en klen tröst för den saknad inte bara jag känner, utan jag kan nog tala för samtliga i vår lila trevliga medlemsgrupp. Flört
    Definitivt, Tom, vi vill ha tillbaka 82:an. Och det med detsamma, har varit utan den makalöst vackra kvinnan alltför länge som det är.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-05-17 15:48:17 följande:

Mitt fejs Flört
    Det är sjukt så grann du är 82:an.....Skål
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 12:30:39 följande:
    Svänger in på uppfarten nu... ser du mig Drömmer??
    Tog med lite andra hjälpmedel också ifall läget blir akut Oskyldig 
    2 stycken fyratums spikar och ett par startkablar till bilen, det måste jag alltid ha i beredskap när du visar dig på bild, underbara kvinna där.....Hjärta

Se det som ett tips. På vad du bör ha med dig. Till Jon. 
  • Anton Chigurh
    Jon the papa skrev 2013-05-23 12:39:31 följande:
    En riktig kvinna har väl alltid med sig övriga hjälpmedel :) ? Bara att ringa portkod så får du "hjälpa" mig. Dörren är upplåst till din ära. 

Någon form utav smörj känns bra att ha med också.. För sakens skull :) 

Lite smörja är aldrig fel, Jon, jag är helt enig med dig, jag går aldrig hemifrån utan min burk med 5-56 i bakfickan. En sk allroundsmörja. Bra till allt.

SIPPAN !!! ...............5-56, glöm för helvete inte det. 
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 12:47:37 följande:
    Vapenfett kan vara väldigt användbart när bössan ska fram och skotten ska avlossas Skrattande.
    Arméns vapenfett 101 tar jag bara fram vid högtidliga tillfällen, Sippan, som tex fredagsträffarna i Höladan, det är en utgående produkt som vi skall vara rädda om, men 5-56 är inte fy skam, du får smörja lite mer frekvent bara, så funkar den hyfsat den också. 

• Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-23 13:08:19 följande:

Åhh.... den där höladan har jag hört talas med och att det utdelas smörj vet jag också men resten var en nyhet som jag ska lägga på minnetGlad.
    Jag Älskar dig.....Hjärta

Puss WetKiss.giftill Damerna i tråden, vi hörs sen..... 
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-24 07:49:26 följande:
    Nedrans, kom de med på bilden DrömmerSkämsFlört.

Mmm.... kör såhär idag.... allt för kollegornas skull Glad
    Du är, och förblir, en Dam i världsklass, helt ärligt.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-24 07:59:25 följande:

Helt ärligt?? Tror alltid stenhårt på allt du skriver AntonKyss.
    Skriver jag helt ärligt, Sippan, så menar jag helt ärligt.
  • Anton Chigurh
    SIPPAN13 skrev 2013-05-24 11:17:33 följande:

Fredagsbus på jobbet Flört
    Fredagar är underbara....dance3.gif
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-05-24 12:09:39 följande:
    Får väl försöka hänga med lite bättre i tråden då .  Solig

Allie använder faktiskt kläder ibland. Ibland.

Med eller utan kläder, Allie, du är en makalös skönhet....Glad
Svar på tråden Helkroppstråden