• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • shivas
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-12 01:31:57 följande:
    Haha din lilla skojare där!Skrattande
    Förstår du väl att jag är frustrerad och pilsk, inte på smått vis utan nu snackar vi terawattpilsk!Skrattande
    Lite stötar i dig så håret krullar sig skulle nog släppa lite på mina spänningar, med mig i ledningen så får vi nog bra kontakt då vi verkligen inte är motpoler!Skrattande
    Nu tycker jag inte att du ska prata om stötar när jag redan ålar omkring här. Flört
  • Chocolatina
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-12 01:40:05 följande:
    Haha...nej du ser....Skrattande
    Så vad väntar du på?
    Försten upp med en bild vinner!Skrattande
    OM jag lägger upp en bild nu får du lova att lägga upp en sen! Flört Ska vara rättvist
    Life happens, chocolate helps.
  • Anonym (Kaponjär)
    shivas skrev 2014-04-12 01:43:51 följande:
    Nu tycker jag inte att du ska prata om stötar när jag redan ålar omkring här. Flört
    Haha...passa dig jag har ålbete och lätt kan få dig på kroken och då måste du löpa linan ut...och då blir det drag!Skrattande
  • Anonym (Kaponjär)
    Chocolatina skrev 2014-04-12 01:44:46 följande:
    OM jag lägger upp en bild nu får du lova att lägga upp en sen! Flört Ska vara rättvist
    Hallå där...
    Skulle aldrig lova något jag inte håller!Skrattande
  • shivas
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-12 01:47:24 följande:
    Haha...passa dig jag har ålbete och lätt kan få dig på kroken och då måste du löpa linan ut...och då blir det drag!Skrattande
    Jag passar mig sällan. Flört
  • Chocolatina
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-04-12 01:49:17 följande:
    Hallå där...
    Skulle aldrig lova något jag inte håller!Skrattande
    Och jag som faktiskt funderade på att visa hur jag ser ut... Kanske lika bra att låta bli dåFlört
  • shivas
    Chocolatina skrev 2014-04-12 01:44:46 följande:
    Du kan lägga upp en bild för mig annars. Eller ännu bättre slicka...sKicka den privat så han inte får se helt enkelt.
  • Anonym (Kaponjär)
    shivas skrev 2014-04-12 01:50:06 följande:
    Jag passar mig sällan. Flört
    Du kanske skulle passa andra då?Skrattande
    Finns ju somliga som vill göra mål...Skrattande
  • Chocolatina
    shivas skrev 2014-04-12 01:51:50 följande:
    Du kan lägga upp en bild för mig annars. Eller ännu bättre slicka...sKicka den privat så han inte får se helt enkelt.
    Det var en väldigt bra idé, särskilt då jag är så blyg av migFlört Sen kan vi ju fortsätta bygga på vår klubb också
  • Anonym (Kaponjär)
    Chocolatina skrev 2014-04-12 01:51:28 följande:
    Och jag som faktiskt funderade på att visa hur jag ser ut... Kanske lika bra att låta bli dåFlört
    Haha...låt bli du...jag ska iaf gå och sova!Skrattande