• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Dress
    Nymulen skrev 2014-04-24 11:05:02 följande:
    Morgonsol har guld i mun.
    Morgonrock har guld innanför. 
    Propert klädd i allt Dress!
    Tack Nymulen Solig{#emotions_dlg.flower}
  • läppar
    Dress skrev 2014-04-24 10:54:31 följande:
    Tack Glad

Ha ha! Och så vågade du klämma in ett "ganska" på slutet! Nu skulle Ronga varit här Flört Men tack så mycket för den fina komplimangen Glad
    Haha vadå, brukar han klämma in - ganska - lite här o var?

Mmmm.....tack själv....just innan din finfina bild så hade jag.....eh.....
    ..................förberett på mitt sätt, (ganska vanligt sätt, tror jag:) för en torsdags-wank,
    och så kommer din bild med 2X Dress som tittar ut o säger gooooo förmiddag Kyss

Så nu känner jag ända nere i FL-yckan att ngt gött e på gång Flört Drömmer
    Dress..............FL-lyckan Solig

• läppar
    Lickiluu skrev 2014-04-24 10:54:53 följande:
    De va så lite!
    De va så mycket! Kyss   Solig  Solig .................................Solig..(sladdis)

• MrGrip
    Dress skrev 2014-04-24 10:56:09 följande:
    Tack Glad (tror jag Skrattande)
    SJÄLVKLART VAR DET EN POSITIV KOMPLIMANG TILL DITT FOTO !!!  (kommentaren ang. morgonrocken var ju egentligen bara en liten gliring ...att nästa gång ..kanske visa liiiit emindre av morgonrocken...och MER av dig *L*)
  • Anonym (capten)
    Dress skrev 2014-04-24 10:43:43 följande:
    Dagens morgonDress ;)
    (Ni tror väl att jag bor i min morgonrock, men jag tog faktiskt bilden före morgonduschen. Och nu är jag propert klädd ;P)
    Morgonrock är ju både varm och lätt att hantera :)...läckert!
  • Ronga
    Dress skrev 2014-04-24 10:54:31 följande:
    Tack Glad

Ha ha! Och så vågade du klämma in ett "ganska" på slutet! Nu skulle Ronga varit här Flört Men tack så mycket för den fina komplimangen Glad
    'Ganska' är ett mycket slagkraftigt ord...får inte underskattas.
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • MrGrip
    Lickiluu skrev 2014-04-24 12:00:55 följande:
    Mr grip va de något sånt här du tänkte?
    Tack !!!  Mmmmmmmmmmmmmmmmm  du är grym !!   KLOCKRENT!!!
  • Lickiluu
    MrGrip skrev 2014-04-24 12:14:21 följande:
    Tack !!!  Mmmmmmmmmmmmmmmmm  du är grym !!   KLOCKRENT!!!
    Kul att man lyckades :)
  • Dress
    MrGrip skrev 2014-04-24 11:16:43 följande:
    SJÄLVKLART VAR DET EN POSITIV KOMPLIMANG TILL DITT FOTO !!!  (kommentaren ang. morgonrocken var ju egentligen bara en liten gliring ...att nästa gång ..kanske visa liiiit emindre av morgonrocken...och MER av dig *L*)
    Ha ha! Ok. Point well taken! Flört
    Anonym (capten) skrev 2014-04-24 11:52:08 följande:
    Morgonrock är ju både varm och lätt att hantera :)...läckert!
    Thanks Captain! Glad
    Ronga skrev 2014-04-24 11:56:21 följande:
    'Ganska' är ett mycket slagkraftigt ord...får inte underskattas.
    Nej, men se där är du ju! Skrattande Trodde du tagit semester... Flört