• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Ronga
    Clownensglädje skrev 2014-04-27 21:02:43 följande:
    Slappare kroppar än någonsin..
    Men gå häng på scandalbeauties då
    Only fear of death is coming back reincarnated
  • Anonym (l.c)
    För att vara en clown är du inte ett dugg rolig. 
  • Anonym (l.c)
    Lickiluu skrev 2014-04-27 09:40:03 följande:
    Gammal men go :)
    Tack hun'Glad
  • Nymulen
    Imponerande att du kan avgöra det. Hur långt går du tillbaka och jämför?  Slappare än början på tråden, 30-talet, renässansen eller före Kristus? 
    Just do it.
  • Lickiluu
    Tveksamt skrev 2014-04-27 21:01:35 följande:

Får jag också vara med trots avsaknad av slipsar, röda underkläder och så mycket till bröst? Jag är i alla fall lite röd i hyn efter dagens sol... ;)

Klart du får va me!!! :)
  • Nymulen
    Dress skrev 2014-04-27 20:03:50 följande:
    En slipsrepris! Det var väl längesedan nu ;) phpspqOEF15037.jpg
    Vilket bra koppel, Dress
    NyttNamn skrev 2014-04-27 20:08:41 följande:
    Sa nån samling av träskpaddor??! 
    Jag vill vara med!! FörvånadDrömmer

Jag tycker du alltid ska vara med. Du förgyller alla teman.

Just do it.
  • Nymulen
    Lickiluu skrev 2014-04-27 12:24:56 följande:
    Använder sällan string men lite halvstring kan ja bjuda på phpUZY6tI42049.jpg
    Licki sexy ur alla vinklar. Fining!
    Just do it.
  • Mrarab
    NyttNamn skrev 2014-04-27 20:31:08 följande:
    Tack du Kyss

Det är lite olika, men från två ggr i veckan till varannan dag beroende på vad jag har lust och ork med.. Glad
    Fast du laddar väl upp en sån bild om dagen? ;) Och vad jag har sett så har du olika naglar på varje bild... blir inte det varje dag då? ;)
  • Lickiluu
    Nymulen skrev 2014-04-27 21:19:26 följande:
    Licki sexy ur alla vinklar. Fining!
    Just do it.
    Tack heting!
  • Dress
    Kapten Trovärdig skrev 2014-04-27 20:55:33 följande:
    Haha! Tack så mycket :), blir inget idag tyvärr. Har grillat och det blev som vanligt för mycket av det goda, så nu ligger man i matkoma och känner sig lagom sexig :p
    Aj då. Men den som väntar på något gott... Glad