• pillan3

Helkroppstråden

Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-07 15:02:05 följande:
    oj, vilket svårt val du gav mig

Måste jag välja mellan dom? Eller kan jag välja båda? I så fall, kan du börja fylla punkterna!!

Ojdå...Här låts inte tillfällen förgås! Givetvis får du båda...tveklöst!

Hjälpa...du är ju centrumet!

Så punkterna bestod av hela min själ, svett och omättliga kåthet av en dag samt natt med styggelser! [/quote]

Jösses, kan du verkligen dag och natt? väntar med spänning
  • pillan3
    labben skrev 2014-01-07 15:30:35 följande:
    herrejävlar va du e läcker!

Tack så mycket
  • pillan3
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2014-01-07 17:48:40 följande:
    [quote=72161094][quote-nick]pillan3 skrev 2014-01-07 16:43:10 följande:[/quote-nick]

Som klistrad vid soffan...har någon limmat på dig? Vill onekligen pilla...mycket länge och ofta...över hela din kropp! [/quote]

Nån limma fast mig i soffan, så här sitter jag resten av kvällen bara du låter bli mina fötter i pillandet, om du inte vill ha en spark?!
  • pillan3
    Anonym (Ensam..) skrev 2014-01-07 18:21:46 följande:
    Ensam har gått från blondin till brunett... Ris eller ros?

Absolut ros väldigt, väldigt vacker både i ljust och mörkt
  • pillan3
    Anonym (MAVERICK) skrev 2014-01-07 20:02:57 följande:
    Jag vill också vara med!

Oj, det var en heting men kan inte riktigt hålla med om fuck lagom, men däremot aldrig vila, håller jag absolut med om
  • pillan3
    Anonym (qom) skrev 2014-01-07 21:03:56 följande:
    Ni är ju samma personer som hänger här, år in och år ut höll jag på att skriva, klart ni uppskattar varandra Skål

Denna kvinna redigerar sina bilder väldigt väl jämfört med de andra få som postar och man undrar ju varför. Ingen här är väl under 35 i vilket fall som helst, jag har förstått att hon vill ge intryck av att vara yngre än hon är vilket jag tycker känns väldigt tacky.
    Jag är under 30, så det sååååå Cool sug på den karamellen!!! Hon är en väldigt,  VÄLDIGT vacker kvinna!!!!!
  • pillan3
    Nymulen skrev 2014-01-07 21:34:32 följande:
    Får jag komma och låna din dusch? Drömmer
    Ja absolut!! Jag ska åka snart, men lämnar dörren öppen och glöm inte torka upp vattnet efter dig Flörthahaha
  • pillan3
    Anonym (Dörren 2) skrev 2014-01-07 21:28:17 följande:

Är du? Ung, vild och vacker!! Vill du också ha en karamell att suga på.......eller nåt? :-0 Själv är jag typ lastgammal men jag har en jävla bra käpp som tur är
    Ingen karamell, men tack för att du fråga Drömmer lånar du ut käppen också? Tungan ute
  • pillan3
    Nymulen skrev 2014-01-07 21:51:48 följande:
    Kan ju städa lite också. Cool
    Det blir skit bra, men låt bli mina underkläder bara, som ligger i översta lådan Tungan ute just det, jag lämnar disken med!! Dammsugaren står i städ skåpet!!! Flört
Svar på tråden Helkroppstråden