Inlägg från: Chiquita89 |Visa alla inlägg
  • Chiquita89

Helkroppstråden

Anonym (mepetite) skrev 2014-03-26 19:45:47 följande:

hej alla fina och dörren! hoppas allt är bra trots bakslaget på vädret
    Du är alldeles för snygg kvinna! Säger bara wowFlört
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    Nymulen skrev 2014-03-26 20:15:42 följande:
    Undressed. Och bunden?

Muulen...det behövs städas här...Drömmer
    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.
  • Chiquita89
    Nymulen skrev 2014-03-26 20:22:50 följande:
    quote=72860616][quote-nick]Chiquita89 skrev 2014-03-26 20:19:31 följande:[/quote-nick]Muulen...det behövs städas här...[/quote]
    Släpp mig fri först! Sitter fast.
    Är det någon som är bra på att knyta upp hårda knutar så är det jagFlört *Hoppar på cykeln*
  • Chiquita89
    Nymulen skrev 2014-03-26 21:45:34 följande:

Du får låna min flakmoppe. Den gör nästan 90 km/h Kom fort!!
    Om ändå teleportering var möjligt...  Flört Så vore jag där på studs!
    Men åker jag till dig skulle jag vara för trött att åka tillbaka till HIT igenOskyldig
  • Chiquita89
    Nymulen skrev 2014-03-26 22:04:12 följande:

Supertrött. Helt säkert. Så varför åka tillbaka?
    Tjaa.... *tänker så det knakar*, kommer  inte på en enda anledning till varförGladFinns ingen anledning för dig att kliva upp ur sängen heller, fri eller inteOskyldig
  • Chiquita89

Redo för...sängen?

• Chiquita89
    mrme skrev 2014-03-26 22:14:11 följande:
    Mmm sov sött sköna du :)
    Du med snyggingGlad
  • Chiquita89
    Nymulen skrev 2014-03-26 22:23:10 följande:

Så du hade tänkt utnyttja situationen? Bra tänkt. Hade nog jag också gjort...
     Nu blev jag visst väldigt nyfikenFlört Do tell...Oskyldig
  • Chiquita89
    Nymulen skrev 2014-03-26 22:42:02 följande:

Min?

Kom så viskar jag
    Viska på baraOskyldig, så viskar jag sen långsamt vad jag tänkt migFlört
  • Chiquita89

Natti natt

Svar på tråden Helkroppstråden