-
Tack :)Anonym (Morgon) skrev 2014-11-28 17:39:23 följande:Vacker syn.. -
Hoppas du får det underbart roligt och gör inget jag skulle göra :)Memorex89 skrev 2014-11-28 17:39:49 följande:
Utgång ikväll då :D
-
Som vad då :)nattugglan 572 skrev 2014-11-28 18:21:05 följande:har tittat o tittat redan, tycker mycket om bilderna men ville se så mycket mer. -
Hoppas ni alla haft en underbar lördag :)

-
Men då blir jag ju tyvärr inte anonym längre :)Cyanide84 skrev 2014-11-29 18:44:27 följande:Där är du sexy! Fortf inget mess ifrån dig.;) -
Tack :)Borkason skrev 2014-11-29 18:41:53 följande:Har vi absolut nu när man fick se din vackra kropp och söta fötter :)
Din kropp är oerhört snygg ;)
God natt och sov gott :) -
Dina bröst är både härliga och stora :)Fröken36 skrev 2014-12-01 03:45:36 följande:Snart dags att knåda juldegen..
..

I just have a friendly pussy
Jag tycker mina är stora men dina ser större ut. Du får komma till mig så får vi mysa på varandras härliga bröst ;) -
God morgon. Hoppas alla sovit gott :)

-
Jag har faktiskt inte somnat än. Befinner mig inte i Sverige för tillfället :)redstripe skrev 2014-12-01 23:28:35 följande:Underbar bild, men jag är mest glad att nån annan är vaken med, så här i ottan
Hoppas du sovit gott :) -
Vem har sagt att du måste somna om ;)redstripe skrev 2014-12-01 23:41:30 följande:Mums. Hur ska jag lyckas somna om nu? -
Mys på bara ;)redstripe skrev 2014-12-01 23:44:23 följande:Sovit gott. Känner varmt välkomnad av dig. Tack *myser*
Själv måste jag försöka sova nu. Hoppas du får en underbar dag :)
-
Tack och puss på dig själv ;)redstripe skrev 2014-12-01 23:48:26 följande:Oj vilket retsamt underbart bröst. Puss på tutten. Sov gott -
Jag kan berätta varför jag inte lagt in fler bilder.
För sex månader sen fick jag barn. Så min kropp är inte så som jag vill att den vara. Den ser inte ut som innan men jag jobbar på det och tränar och jag hoppas få det resultat jag vill ha.
Efter att ha lagt in bilder här under några dagar märkte jag vilka bilder som kommenterades mest och det var ju på smala och smärta tjejer, precis så som jag inte ser ut. Jag är redan missnöjd med min kropp och behöver inte må sämre så jag har beslutat för att inte lägga ut fler nu.
Jag är väldigt glad för de positiva kommentarer jag fick. De värmde :)
Var rädd om er :) -
Tack för de orden :)Cyanide84 skrev 2014-12-04 09:57:16 följande:Vad tråkigt.:( förstår dock vad du menar och lite så är det, vi killar lider av samma dilemma.
Jag tycker fan att du var skitsnygg och har en riktigt fin kropp.
Hör gärna av dig om du vill prata mer.
Kram
Vem vet, jag kanske tar kontakt nån gång ;)
Fast jag är en "gammal" tant om du är född 84. Jag fyllde 36 år igår :)
Kram -
Tack :) Förlåt för det där med presenten. Den kanske kommer ;)Cyanide84 skrev 2014-12-04 10:04:08 följande:Det hoppas jag. Det är du verkligen inte, 6 år är lika med noll. :)
Vad kul ett stort grattis i efterskott.!! O inte har jag någon present. :( -
Jo, så är det ju tyvärr. Att de smalare får mer uppmärksamhet. Smaken är ju som baken, delad och alla får ju självklart tycka som de vill. Men lite trist är det ju ändå. Det är därför jag inte vill lägga in fler bilder. Jag vill ju att det som visas här är sånt som tjejerna och killarna gillar :)Pillare skrev 2014-12-04 10:08:38 följande:De smalare (tjejer och killar) får visst mest uppmärksamhet, men glöm inte att många av dem har varit här länge så man.kanske känner sig lite 'närmare' till dem.
Det finns visst många killar här som gillar din kropp, som du har väl märkt. Jag bland dem. Så snälla, gå inte. Jag vill inte att bara en sorts kvinnor ska dominera tråden.
Tack för din ord :)
Kram -
Tyvärr har jag inte sett dina bilder, synd. Tråkigt att du inte heller lägger in fler bilder.Anonym (89a) skrev 2014-12-04 10:31:36 följande:Nu har jag inte kommenterat dina bilder, eller själv lagt upp något på ett bra tag men tittar in ibland.
Jag känner verkligen igen mig i det du skriver, jag är inte smal nånstans och försöker nå min forna kropp och därför lägger inte jag upp bilder mer.
Men du, du ÄR jättefin som du är tycker jag! Personligen så föredrar jag former framför pinnsmalt och du har riktigt fina former tycker jag.
Vet hur hård man kan vara mot sig själv är ju alltid svårast att tycka att man är snygg själv.
Men tro mig, du är väldigt fin, är bevisligen inte bara jag härinne som gillar dina bilder. Ser gärna mer av dig, om du skulle bestämma dig för att stanna kvar.
Ta hand om dig!
/Tjej 25 år.
Tack för dina fina ord. De värmer :)
Om du lägger in bilder på dig så vågar kanske jag oxå göra det igen :)
Ta hand om dig också :)
Kram -
Tack och kram :)Cyanide84 skrev 2014-12-04 10:46:14 följande:Denne kille gillar dig skall du veta.;) fantastiskt snygg och verkligen nått man gillar. :)
Nu ska inte jag hålla på och uppehålla tråden med massa text ;)
Så in med bilder nu :)
Ha det så bra allihopa och kram på er :) -
Tack för bilden :)Anonym (89a) skrev 2014-12-04 12:14:20 följande:Lägger upp en bild nu, (Ny i tråden)

Du ser jättefin ut :)
Bara för att du lade in en bild lägger jag in en men inte på brösten. Tog den på stranden idag.
God kväll på er allihopa :)
-
Du ser riktigt fin ut :)Fröken36 skrev 2014-12-04 16:46:38 följande:Vart är alla snygga killar att vila ögonen på innan läggdags och "isängenmys"?

I just have a friendly pussy