Jon the papa skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:
Ja, fasen tur att det oftast är rätt snabbt övergående, och att jag är smått immun mot skiten så det inte blir hemsk rundgång bara!
Då du hade blivit helkroppsmasserad med silikonglidmedel (som faen spöar alla massageoljor jag känner till XD) Så finns det väl utrymme för allehanda överraskningar av varierat slag ;) (Faen, nu spåra fantasin iväg här lite... håller dig högst ansvarig !)
Fast ligga sked sen, ehm ja,,, efter helkroppsmassage förståss... typ... Varierat med någon huvud på mitt bröst version med arm runt ;) Haha nope. Inte lite myssjuk här borta inte XD
Och tycker det va snudd på elakt att du inte sporadiskt gillade någon bild så man fick tjuvkika på din insta ju! Haha känns... orättvist!
Haha! Som sagt, överraskningar är väldigt välkommet! ;) å vad gäller gglidmedlet så kan jag inte uttala mig så mycket, för den är inte testad /utforskad, men jag litar på ditt omdöme ;)
Haha, mjaa.. De kan man ju tycka kanske, men då skulle ju jag avslöja mig helt å hållet, så jag låter din fantasi flöda lite till ;D