Inlägg från: Anonym (nykomlingen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nykomlingen)

Helkroppstråden

Jon the papa skrev 2015-01-30 18:34:18 följande:

Haha, du skapa ju problem med hela den där hjärt, lung grejen härom dagarna så man får ju bjuda tillbaka änna :D Även om en hoppas lite lätt på att få de där lättare andningsproblemen när man glömmer bort att andas några sekunder för länge du lyckas fixa till med dina stilfulla, fina bilder :D Mums :)

-----------------------------------

Får se till att upprätthålla andningen din i balans då ;)
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-30 18:51:15 följande:

På nått sätt föredrar jag de sekundrarna av obalans man får, så man vet att man lever ;)

Man ska vara försiktig med vad man önskar, för önskningar kan ju gå i uppfyllelse ;)
  • Anonym (nykomlingen)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-30 19:34:11 följande:

Men om man ska för att vara dryg så skrev ovan fel om denne citerade Triss, det lyder "Plötsligt händer det"

Nåväl, du är härligt fin iaf!

Ja just det, tack svenska läraren ;D

Å din mening lyder?: det händer typ... Aldrig? ;)
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-30 19:45:57 följande:

Kipp,,, kipp.... 

Makalöst ! Och stayups.... Uddevalla kan omöjligtvis ligga långt bort anser jag XD Haha och jag är kanon på att laga mat :D Det låter väl strålande haha :) ? 

Jaja triss citatet bidde väl lite fel då haha, effekten blev den samma då en skrapa fram 3 tvrutor precis :D !! 

Typ.. 6 timmars Bilresa ;p

Ja, jag har smyg kikat din Instagram , å det såg ju onekligen gött ut må ja medge! ;D stort plus i kanten det! :p
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-30 19:45:57 följande:

Kipp,,, kipp.... 

Makalöst ! Och stayups.... Uddevalla kan omöjligtvis ligga långt bort anser jag XD Haha och jag är kanon på att laga mat :D Det låter väl strålande haha :) ? 

Jaja triss citatet bidde väl lite fel då haha, effekten blev den samma då en skrapa fram 3 tvrutor precis :D !! 

Typ.. 6 timmars Bilresa ;p

Ja, jag har smyg kikat din Instagram , å det såg ju onekligen gött ut må ja medge! ;D stort plus i kanten det! :p
  • Anonym (nykomlingen)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-30 19:47:33 följande:

Haha ungefär! Har väl hänt vid något svagt ögonblick iaf...

Jag har dock inte fått den äran att uppleva det, skämmes!

Förbättring på det vet du vad! ;p
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-30 22:22:20 följande:

Haha jasså jojo! Mat får ju dock upplevas, tråkigt i bildform ju :D

Men faen :/ Hymn, om jag snor en helikopter eller typ ett JAS så kan jag ju agera taxiverksamhet :D Låter smidigast :) 

Välgödd och sen helkroppsmassage och grejer :) Ehm ska bara lösa det där med...transporten bara ...

Sant, mat skall upplevas! :)

Men att det är tråkigt i bildformat de håller jag inte riktigt med om ;)

Ja, det låter ju som en plan! Hojta till när transportmedlet anländer vettja ;D

En helkroppsmassage sitter ju aldrig fel menar jag ????
  • Anonym (nykomlingen)

Attans mobil gubbar.. De ska va en.gloria... Inte frågetecken...

• Anonym (nykomlingen)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-30 22:38:56 följande:

Haha du gav mig just min första tumme ner på familjeliv, tack du är snäll du! Sen när du åker till Jon så kan jag vinka åt dig

I'm a Hard bitch to deal with... Du kommer få ta del av motsattsen när du satt in på pluskontot :D

Jääså, vars bor du då? :)
  • Anonym (nykomlingen)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-30 22:47:06 följande:

Haha... okej okej okej.

Hemligt!

Ähh.., lev lite utanför ramen du med. Lovar dig, du kommer njuta! ;p
  • Anonym (nykomlingen)
    Zack skrev 2015-01-30 20:57:29 följande:

Fredagslyx att få se en vacker kvinna i en så smakfull, men sparsam förpackning. Helt i min smak, och jag glad för att det händer, förhoppningsvis sker det framöver oftare än ibland ;)

Men man tackar! roligt att det uppskattas :)

Å de kan ju hända att det blir något oftare än ibland ;)
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-30 22:59:53 följande:

Skit också... Blev problematiskt med transport. Militären tycker tydligen inte det är tillräckligt bra anledning att "låna ut" ett jas för att hämta :( Dock log de så där fånigt vid bildvisning om varför och verka tveka lite. Vet inte riktigt vad soc och sånna hade tyckt om jag snodde ett Jas för att kila "en liten bit" medans lillan sover :/ Känns som de hade blivit lite gnälliga :/  

Haha nä kanske inte ser så tråkigt ut XD Men de smakar som de ser ut iallafall ;) 

Och tror jag hade varit väldigt noggrann i ett par timmar med helkroppsmassage :D Hade ju bara varit ..... mmmm.... Wantz zo bad 

Ett litet till smärre konstverk kanske du kan ställa till med här på kvällskvisten  

Attans militärer.. :/ det är väl ett folkslag för sig som inte kan se skillnad på tjänstgöring å tjänstgöring..

Det hade jag kunnat gjort, om det inte vore för min lilla som ligger i magsjuka.. Man kan ju deppa ihop för mindre, jag ligger å inväntar min egen död just nu! känner att den står bakom hörnet å lurar!
  • Anonym (nykomlingen)
    Anonym (Gillar) skrev 2015-01-30 23:03:35 följande:

Sänder lite kärlek så här mitt i natten! 

Sånt behövs alltid! Mycket vackert! :)
  • Anonym (nykomlingen)

Ni kan få en som dock aldrig kom med här om dagen ;)
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-31 00:04:36 följande:

Ja de jävla asen!! (och lilla din som har pesten min hade förra helgen :( )Va i hela hel.... Tappa hakan och mer.... och... Jag skiter i planet, grannen kan passa lillan och jag börjar löpa dit, kommer om 25 min XD! Tror inte du ska få massage längre... Eller ja, jag kan inte ansvara vad som händer i det långa loppet då bara helt enkelt! Haha får svåra skedbegär :)

-----------------------

Nyss avklarat bröst, rygg och ben/bak pass! Så jääävla gott när kroppen funkar igen :D 

Smått identisk många andra bilder kanske (förutom kroppsligt matt försök till ärligt leende XD) och orka inte med filter och ram snygga till, Så en naturell utpumpad Jon bjuds ändå :D Haha har ju myspys byxorna på iallafall :D 

Ja fyfan, pest är vad det är! Vedervärdigt! :/

Hihi! I like suprises :D nog för att massagen sannerligen är kanon men det är ju det oväntade som är roligast ;)

Å skedbegär har vi alla, skulle inte tacka nej! :)

Mumsig bild bjöd han på åxå ;D
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-31 00:23:15 följande:

Ja, fasen tur att det oftast är rätt snabbt övergående, och att jag är smått immun mot skiten så det inte blir hemsk rundgång bara!

Då du hade blivit helkroppsmasserad med silikonglidmedel (som faen spöar alla massageoljor jag känner till XD) Så finns det väl utrymme för allehanda överraskningar av varierat slag ;) (Faen, nu spåra fantasin iväg här lite... håller dig högst ansvarig !)

Fast ligga sked sen, ehm ja,,, efter helkroppsmassage förståss... typ... Varierat med någon huvud på mitt bröst version med arm runt ;) Haha nope. Inte lite myssjuk här borta inte XD 

Och tycker det va snudd på elakt att du inte sporadiskt gillade någon bild så man fick tjuvkika på din insta ju! Haha känns... orättvist! 

Haha! Som sagt, överraskningar är väldigt välkommet! ;) å vad gäller gglidmedlet så kan jag inte uttala mig så mycket, för den är inte testad /utforskad, men jag litar på ditt omdöme ;)

Haha, mjaa.. De kan man ju tycka kanske, men då skulle ju jag avslöja mig helt å hållet, så jag låter din fantasi flöda lite till ;D
  • Anonym (nykomlingen)
    Anton Chigurh skrev 2015-01-31 00:30:24 följande:

Shit så vackert, riktigt jävla sexigt....

Men jag tackar jag! :D
  • Anonym (nykomlingen)
    Jon the papa skrev 2015-01-31 00:49:02 följande:

Just trust me :D I am a pro ;) Olja är bara strävt och klistrigt på ett oklistrigt sätt, SG är lite som man häller fjädrar på dig och allt blir lent   Iofs ser du rätt len ut. mmmm bara dra handen över detta en endaste gång.. Crap drifta igen haha. 

Haha jaaaa jooo det förstås att du hade gjort lite haha. Fast får väl finna mig i att befinna mig i mystiken ett tag tills jag A: Snott det där Jas planet, eller B: ehm du gillar en bild XD, hymn, vet inte vilket som känns lättare;

Sounds like a plan to me ;)

Å nu blev jag ju riktigt nyfiken när du säger att du är ett pro på det ;)

Jag skulle definitivt sattsa på jas, tjejer gillar ju en storslagen entré ;)
  • Anonym (nykomlingen)
    straight arrow skrev 2015-01-31 12:54:44 följande:

Du först, kaponjär... Vi väntar!

Svar på tråden Helkroppstråden