Inlägg från: Anonym (Första) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Första)

Helkroppstråden

HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:56:29 följande:
    Jäkla lyx. Ibland ångrar jag att jag tackade me till erbjudandet om att hyra ett hus jämte skolan haha. Praktisk juh. Men man fick inte ja hund där och jag vill inte göra mig av med en frisk och bra hund när jag faktiskt har ett hem redan.

Haha ja jag tyckte det var lite fyndigt. Bra det så slipper jag leta upp min gudomliga vrede och bla bla bla halleluja.
    Haha, ja den gudomliga vreden vill man ju inte bli utsatt för!  
    Jag förstår att ni inte ville göra er av med hunden! Något sånt har inte vi hört, fast det är ju några hus emellan o ska jag vara riktigt ärlig så ser jag inte cykelparkeringen, för det står en sporthall ivägen för den! Tungan ute
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:58:59 följande:
    Sant, allt är ju relativt och beror ju på hur man definierar enkelt tex. För mig är det enkelt, för jag är usel på att föreställa mig och låtsas vara någon eller något jag inte är. Dessutom hade jag inte kommit ihåg vad tusan det var jag hade låtsas vara och till vem. Så livet hade helt klart blivit mer komplicerat om jag försökte vara någon annan än just den jag är.

Ja jag har testat i korta stunder osv men jag når en gräns och sen exploderar jag formligen rakt ut.
    Hahaha, jag förstår vad du menar! Jag försökte vara snäll o omtänksam en gång, men syrran genomskådade mig direkt o sambon var nära att ringa läkaren!  

Det bästa är att vara sig själv, det finns ju redan så jäkla många andra! Tungan ute

• Anonym (Första)
    Anonym (Tompa) skrev 2015-03-19 10:52:40 följande:
    Det här är verkligen ok! Vilken jävla rumpa! ;)
    Vilken tur att det var okej! Flört
  • Anonym (Första)
    HäckHäxan skrev 2015-03-19 11:31:13 följande:
    Wow helt ljuvlig!! * applåderar och busvisslar *
    Oooh tackar, kan inte annat än bli lite generad när "Häckguden" ger en rumpkomplimang! Skäms   Solig
  • Anonym (Första)
    Pillare skrev 2015-03-19 12:01:13 följande:

Har fan ingen aning vad alla pratar om här.

Hehe, tråden har vaknat till liv igen! Man måste gå flera sidor bakåt för att hänga med nu igen!
  • Anonym (Första)
    Pillare skrev 2015-03-19 12:21:52 följande:
    Nä, tror inte jag ska ta del. Vill ju inte förstöra allt åt alla.
    Haha, ja vad du väljer att göra är ju faktiskt helt upp till dig!  
  • Anonym (Första)
    Anton Chigurh skrev 2015-03-19 13:08:29 följande:
    "Inte samma klass" 

HELVETE alltså, du håller ju absolut toppklass, Försten, du skall inte jämföra dig med andra, du är för....jävla....vacker.

Oj, wow, tack! Skäms Blir ju lite generad av alla komplimanger! Solig
    virrisen skrev 2015-03-19 13:09:22 följande:

Lite bröst idag... :)

Vilken härlig bild! Ääälskar rosa, gillar bröst o så lite vårkänslor på det! Underbart! Solig

• Anonym (Första)

Råkade visst ta bort mitt rumpbidrag tidigare (?) Redan förvirrad fast det inte änns är fredag, hur ska detta sluta? Cool

Kastar in samma igen i alla fall! Kyss

• Anonym (Första)
    Underhill skrev 2015-03-19 14:05:34 följande:
    mm...den stjärten den stjärten ;)
    Solig
    Anonym (noteraren) skrev 2015-03-19 14:13:41 följande:
    Vad är det för streck du har under din vänstra skinka..högt upp på låret? Är det ett är och hur har du isåfall fått det?
    Det är ett ärr för gamla synders skull! Flört

• Anonym (Första)
    FoxyAndDelightful skrev 2015-03-19 14:46:33 följande:
    Det var verkligen ingen dålig rumpa. Du ser ut att vara i fin form :)
    Tack snälla du! Måste dock erkänna att formen har sett bättre dagar Tungan ute Lite för lat så efter dom sista barnen så slutade jag träna.... Det är fyra år sen nu! Förvånad
    Men snart.... snart ska jag ta mig i kragen! Flört
  • Anonym (Första)
    Pappman skrev 2015-03-19 16:05:30 följande:
    Mm en silverinpackad stjärt är inte dumt det.
    Haha, ja man måste packa in den i något, o den gången var det silver! Flört
    Jonte71 skrev 2015-03-19 16:47:22 följande:
    Helt OK för mig!
    Som jag skrev förut gillar jag våren och den var än bättre med din vackra bild!
    Tack snälla du! Kyss
    Våren är bästa årstiden, allt blir lite ljusare o lättare på våren! Solig
    Jonte71 skrev 2015-03-19 16:48:46 följande:
    Det hade varit än bättre att du låg kvar och jag gjorde dig sällskap! Solig
    Haha, nja, vet nog ett helt gäng med folk som skulle misstycka! Skrattande
    killen skrev 2015-03-19 16:52:39 följande:
    va de för jag inte hann se den innan? :p lika fin som vanligt. E de vin ikväll eller? :D
    Ja, jag kände på mig att du hade missat den, så det var bara att posta igen! Bara för din skull vetty! Tungan ute
    Det är onsdagar som är tjejkvällarna med vin o glass. Så du är en dag sen. Flört
    joooli123 skrev 2015-03-19 16:57:59 följande:
    Fy fasen vad het du är!!
    Tack snälla, du la inte upp en så dålig bild du heller! Solig

• Anonym (Första)
    killen skrev 2015-03-19 17:25:26 följande:
    Så snäll du e bara för min skull :) e de för jag vart lugn på sistone. Jag märkte inte av nåt vin igår. :p måste va därför jag e sen :)
    Haha, jag har ju inte haft någon egen användare förrens idag, o den har jag ju inte "startat upp" än! Flört Sen har det faktiskt varit ganska lugnt dom senaste onsdagarna, mer glass än vin! Oskyldig
  • Anonym (Första)
    killen skrev 2015-03-19 18:02:49 följande:
    Du har ju inte sjungit heller på sistone så de måste ha vart kugnt haha. :) får vi se vad som händer på onsdagar framöver :)
    Haha, tur är väl kanske det! Vi kan ju båda konstatera att jag INTE ska sjunga! Flört
    Vi får se om det händer något framöver, glass är ju jäkligt gott det med! Drömmer
    Beverly Marsh skrev 2015-03-19 18:28:46 följande:

Mina bilder är ju inte så roliga när jag inte kan visa så mycket hud Flört Meeen jag kan väl slänga in en gammal favorit då (och nu lär ju alla som inte redan visste fatta vem jag är, men se det skiter vi i!)

Åååh, jag älskar den bilden! {#emotions_dlg.flower} Tack fina du! Hjärta

Klart vi vet vem du är, du är ju Beverly Drömmer

• Anonym (Första)

Fläktkyld Florida med bortborrad plugg och ställbart munstycke?

• Anonym (Första)
    Anonym (rnr) skrev 2015-04-01 15:40:25 följande:
    ;)
    Instämmer med övriga ;)

Dörrhandtaget i bakgrunden får mej dock att undra hur lång du är?
  • Anonym (Första)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-03 19:41:34 följande:

Ni är så fina allihopa! Hjärta Blir lika glad varje gång jag går in här! {#emotions_dlg.flower} 
    Hoppas ni får en underbar långfredag med massa kärlek! Kyss

Vackra du!!

Blir helkroppsmassage med extra allt för dej strax, bara så du vet ;)
  • Anonym (Första)
    Lailaa skrev 2016-10-07 12:32:06 följande:
    Trevlig helg ;)
    Desamma och nice come "back"
    Har oroat mej en anings för att det skulle ha varit slut Lailaa't här i tråden ;)
  • Anonym (Första)
    Lailaa skrev 2016-10-07 14:12:46 följande:
    Tack, ja jag gick väl i de tankarna :)
    Härligt att du lyckades mota bort de tankarna ;)
    Får se ifall en annan lyckas överkomma scenskräcken ikväll, lite mod på flaska kanske gör susen :P
  • Anonym (Första)

Lailaa sätter ribban galet högt ;)

• Anonym (Första)
    Lailaa skrev 2016-10-09 15:19:47 följande:
    Vill också slappa på söndagar :(

Ohh Lailaala

Hade tänkt knäppa nån bild igår men upptäckte att jag inte tränat på länge, passerat 30 och behövde klippa mej *host host*
    Men du står för grym motivation :D

• Anonym (Första)
    Lailaa skrev 2016-10-09 15:52:58 följande:
    Haha vadå passerat 30?? Ska det betyda något? 30 passerade jag för många år sen också, ska man skippa bilderna då tycker du?
    Nej nej nej, skrivet med glimten i ögat fast det syns ju inte från din sida skärmen ;)
    Jag ska bättra mej
Svar på tråden Helkroppstråden