• Neol

Helkroppstråden

Det är så man undrar om det verkligen är HKT man hamnat i. Det är helt okej att vara hemlig Närhörningen!!

• Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 12:24:44 följande:
    Sorry Neol! Som plåster på såren lägger jag upp en 5-minuters bild
    Det var en mycket lämplig kompensation snygging! Nu är det bara bestraffningen som återstår och sen så är vi i balans igen Cool... FL är verkligen som en fiskedamm. Det finns så mycket läckerheter här och ändå ser man bara en liten del för att de flesta gömmer sig i vassen. Inte lika lätt att hålla sig osynlig när man är noshörning såklart. 

Du var en väldigt vacker kvinna må jag säga!! Trevligt att se dig. Känner inte att jag kan knäcka din identitet, men sånt har jag ju alltid varit helt kass på förvisso...
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 12:46:10 följande:
    blixtmannen skrev 2015-03-26 12:27:23 följande:
    Jävlar enhörningen vad het du är
    Underhill skrev 2015-03-26 12:36:29 följande:
    Sweet!

gulliga ni är allihopa! och nu har ni tur...av nån anledning lyckas jag inte radera bilden...kan radera alla andra bilder jag nånsin lagt upp men inte denna....skumt......Förvånad

Haha, det hände mig igår på en väldigt mycket mer utlämnande bild. Om du laddat upp den från mobilen så är det förklaringen. Jag kan bara radera sånt som jag lagt in från datorn.
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 12:50:30 följande:
    meeeeeen vad dumt! får väl anmäla mitt eget inlägg då och hoppas att en moderator kan ta bort inlägget Förvånad
    Yes, så gjorde jag igår
    Pillare skrev 2015-03-26 12:51:21 följande:
    Fast jag använder bara mobilen och har tagit bort alla mina, eller?
    Hur tusan lyckas du med det. Jag avände ingen app utan laddade upp via mobilversionen av sajten från min iphone. Normalt när jag raderar gör jag det genom att ta bort bilden i galleriet. Men det fanns inga bilder att ta bort i galleriet när jag laddat upp från mobilen.
  • Neol
    Pillare skrev 2015-03-26 13:22:12 följande:
    Mobil och standard, gamla och nya.
    Standard?? Menar du vanliga webbsidan istället för mobilversionen?
  • Neol

En hel sida utan bilder igen!! Min kraft som trådstartare verkar ha dött ut helt. Tråden börjar påminna om en sur och svårstartad gammal Puch Dakota...

• Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 14:46:43 följande:
    Underhill skrev 2015-03-26 14:39:41 följande:
    Fantastiskt!...så hett :)...fin fin kroppDrömmer
    Mattias39 skrev 2015-03-26 14:42:51 följande:
    Åååh...jag hann!!!!
    Läckert smile2.gif
    thanks boys! så, nu jag har postat nog för flera månader framåt! men det hindrar mig inte från att fortsätta njuta av alla andras bilder

Men va f-n.... Nu hann ju inte jag med...hrmpf.. Så det är fortfarande bara jag som syns på denna sida huh. Jaja offerlammet bräker väl alltid högst....Obestämd
  • Neol
    Mrs Okänd skrev 2015-03-26 14:32:04 följande:
    WOW....Skäms Ska inte skriva vad jag tänker på....Skrattande
    Mmm tack tack Goding!! Och jo! Skriv skriv.. Ge oss rosaskimrande kinder av genans... Kyss
  • Neol
    en morgondröm skrev 2015-03-26 16:02:16 följande:
    Inte prata dåligt om en puch dakota! Min gick som ett spjut! Jävligt trimmad! Bara börja trimma tråden!
    Dakotan var svårtrimmad och lät som ett tröskverk. Zundapp skulle det vara! Tungan ute
  • Neol
    Anonym (Lilla enhörningen) skrev 2015-03-26 16:06:08 följande:
    din profil är ju låst när jag försöker gå in, svårt att skicka spontana Pm då..... :P
    Men Lilla Enhörningen!! Har du verkligen försökö med det. Vad smickrad jag blev.

Min profil kan tyvärr inte vara öppen för det ligger ett jäkla flöde i den som inte går att plocka bort där massa hemliga saker dyker upp för allas beskådan annars. Som mitt bästa kanelbullerecept med mera.

Men jag skall berätta ett knep för alla som läser här. Eller snarare berätta hur man skickar PM till vem som helst som inte är anonym.

1. Tryck på kuvertsymbolen högst upp på sidan.
    2. Tryck på knappen Nytt Meddelande
    3. Skriv in personens användarnamn högst upp.
    4. Skriv det snuskmail.
    5. Klicka på skicka.
    6. Vänta på svar
    7. Vänta på svar
    8. En röd etta tänds över kuvertet
    9. Klicka på kuvertet
    10. Skit också! Någon hade anmält ett inlägg du gjort. Det var från FL.
    11. Vänta
    12. Röd etta
    13. Den jäveln skickade en stor kukbild tillbaks haha...

Nej så skulle det aldrig sluta. Nu vet ni! Det går att skicka även till stängda profiler så länge de inte är anonyma. Ledsen om informationen ställer till det för en del tjejer här....
Svar på tråden Helkroppstråden