Inlägg från: Anonym (Stallion) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stallion)

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-01-20 19:38:44 följande:

Och så skulle man tänka på mat också! Orka... Skulle behöva en egen liten kock helt enkelt som har maten klar när jag kommer hem! :)

Mmmm kom då! Maten är färdig, kössen!
  • Anonym (Stallion)
    Fröken Maria skrev 2016-01-20 20:26:31 följande:

Jag är hemma barnen sover å jag vill träna!! Tänkte att om jag hoppar in i duschen så kanske jag lurar kroppen att jag har tränat... Kan ju alltid testa!!

Jag följer med dej in i duschen! Och schamponerar och tvålar dej...
  • Anonym (Stallion)
    justme79 skrev 2016-01-20 20:45:35 följande:

Det håller jag absolut med om. Tyvärr hinner jag oftast inte med gäster på vardagarna! Bli bjuden är ju bäst! :) Har träningsbyxor till, liksom så jag hänger på kvällarna!Åh perfekt!! Skicka adressen bara! ;)Tror jag säkert att den gör! Jag är inte så värst kräsen, bara jag blir mätt!

Ta höger vid den stora eken, långtbortiskogen... Fråga herr grävling efter heffaklumpens gryte.
  • Anonym (Stallion)
    justme79 skrev 2016-01-21 22:05:45 följande:

Hmm jag brukar kunna gå lite vilse men ska försöka hitta!Hmm ja vad skulle du vilja ha?!

Jag möter upp dej vid lustgården ;) <3
  • Anonym (Stallion)
    justme79 skrev 2016-01-21 22:05:45 följande:
    Hmm jag brukar kunna gå lite vilse men ska försöka hitta!
    Anonym (Donator) skrev 2016-01-21 11:22:40 följande:

det går nog att ordna beroende på vad betalningen är. 

Hmm ja vad skulle du vilja ha?!
    Lilla Vän!! jag plockar upp dej i lustgården.. Drömmer
  • Anonym (Stallion)
    Fröken Maria skrev 2016-01-24 21:34:29 följande:

Tror du hade fått brännsår om du gjorde så just nu... Å det skulle vara för att jag är en het fröken... ; )

Mmm heet är du!! Vackra Maria
  • Anonym (Stallion)
    Nama skrev 2016-01-27 08:28:07 följande:
    Bjuder på ett leende dagen till ära! Man kan ju faktiskt inte vara naken HELA tiden, hur skulle det se ut?
    Men hallå.. så söööt!!! men blir ju glad i hela kroppen av det leendet!!
  • Anonym (Stallion)
    justme79 skrev 2016-01-26 22:42:50 följande:

Brukar ju aldrig sova i nattlinne men kan ju sätta på det då man stiger upp! :)

Vackert!! <3
  • Anonym (Stallion)
    Fröken Maria skrev 2016-01-28 09:16:13 följande:

Tack tack!! Tyvärr ligger jag till sängs nu igen den här influensan är inte att leka med...

Men lilla Fia lotta, du skulle ju bli bättre kom vi ju överens om ;) sist jag var så dör super förkyld, tog jag en husmors kur... 6a varm cogniac och en pressad vitlök i....den drev ut demoner kan jag säga.. Jag låg i fosterställning hela natten. Men inte en tillstymmelse till en täppt i näsan dagen efter..haha
  • Anonym (Stallion)
    Nama skrev 2016-01-28 16:16:03 följande:
    Haha jag hör dig! Samma sits här. Vilken stad då? Kan man råka springa på dig på något sätt? ;)
    Och jag väntar på att skrivaren ska skriva ut skiten... men såå hittar man din vackra kropp ;) och då blev allt lugnt igen 
Svar på tråden Helkroppstråden