Inlägg från: Anonym (1789) |Visa alla inlägg
  • Anonym (1789)

Helkroppstråden

Anonym (Undrandes) skrev 2018-08-16 11:42:56 följande:

Krav ställer jag inte, men mina förväntningar till dig är inte speciellt höga efter att ha läst igenom ett fåtal av dina patetiska försök till att verbalt nedgöra runknissarna här i tråden. Det får du ingen fjäder i hatten för precis.

Dessutom har du ju nu blivit en naturlig del av den tråd som du verkar förakta så mycket. Intressant att se att du verkar lägga ner mer tid på att skriva i tråden, än de personer som du förlöjligar :)

Patetisk var ordet, sa Bull.

Men det är fler än mig du har tillskrivit även om jag kan förstå din fascination för mig. Där har du fel, har vänt mig till både tomtarna som sällan ser kvinnohud men också de så begåvade pjäserna som själva postat bilder. Där var jag så måttligt populär att allt från kapten till muskelnutte-kk fick rycka in till försvar av blondie. Du har även fel i att jag är en naturlig del av tråden, jag är en lite parentes om ens det. Frågan är varför jag skulle förakta den när den skänker mig skratt.

Undrar om det ska tolkas som tecken på allmänt ohyfs eller schizofreni, med tanke på att du väljer att själv besvara frågan ställd till Vildstige1 beroende på om du är densamma. Antar det sistnämnda.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Undrandes) skrev 2018-08-18 11:53:21 följande:

Så många bortförklaringar, så lite självinsikt.

Tror de flesta här i gruppen, mig inklusive, skulle vara mer fascinerade av en slaskhink än av dig som person. Jag förmodar att det samma gäller för personer i den icke-digitala verkligheten också.

Beklagar, men du framstår faktiskt inte som en speciellt intressant person.

Klassikt. När stöd för din anklagelse du kom med mot mig saknas och ifrågasätts går du på personen, sänker din nivå till att likna mig med slaskhink och framstår istället som den obegåvade. Att inte betraktas som intressant av dig, och de andra i gruppen du så fint har hybris att företräda, glädjer mig mer än tynger mig.
  • Anonym (1789)

[quote=78978401][quote-nick]Anonym (Nyfiken1) skrev 2018-08-19 06:50:07 följande:[/quote-nick][/quote]

Du verkar hängig?

• Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-19 09:10:16 följande:

Det heter missnöjd.

Anonym (Huga) skrev 2018-08-19 09:15:31 följande:

Mysigt att hälsa på hos gamla mormor, har du fått ryggskott?

Mormor behöver hjälp att städa men det går ju inte när ryggen är paj.

Anonym (Huga) skrev 2018-08-19 10:39:30 följande:

Ser ut som en kaklad svart vägg.

Det var en avund som inte gick att ta miste på. Nästan så man kan tro den komma från någon som vill konkurrera om pojkarnas uppmärksamhet.
  • Anonym (1789)
    Anzil skrev 2018-08-19 11:42:29 följande:

Jag tycker det är super fantastiskt att vi karlar kan också ge komplimanger till varandra

Är du en av dessa karlar?
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-20 18:37:45 följande:

Talking about me?

Brava!
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-20 20:09:27 följande:

Vafan... bor du på Kap Verde?

Måste ha varit en bedrift av dig att du klurade ut att citerandet av dina egna kommentarer var ämnade för dig.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-20 20:52:44 följande:

Tja, vi har rätt till våra åsikter.

Om du inte ser en kaklad asfalt... så har du bristande fantasi.

Varför retar du upp dig på mig förresten?

Kaklad asfalt eller inte är irrelevant och inte vad min i övrigt vida fantasi anmärker. Jag ifrågasatte varför du däremot retade upp dig på Lydia.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-20 21:20:41 följande:

För att hon fotograferar sig själv i sin mormors lägenhet när hon har ryggskott.

Och för att hon har byxor som ser ut som asfalt med silverklinkers.

Nästa fråga?

Öva upp din läsförståelse, annars gör du dig inte anställningbar förstår du. Du har inte fått en fråga utav mig och kommer heller aldrig få det. Föreslår att du visar Lydia och resten om kroppen är lika illa däran.
  • Anonym (1789)
    Anonym (Huga) skrev 2018-08-21 11:02:09 följande:

Oj då, det var värst vad du tog åt dig.

Du behöver inte oroa dig, jag har redan en anställning. Men tack för omtanken.

Nu när jag kikat lite på vad du bidragit med i den här tråden så kan du ju gå före med gott exempel.

Diska hos mamsen räknas inte. Tog inte åt mig men du ska inte inbilla dig att du går obemärkt med sådana påhopp, det gäller för mig och således för dig och alla andra. Som sagt, jag har en kropp värd besväret men inget behov av uppmärksamhet från trådens snoppar och/eller snippor.
Svar på tråden Helkroppstråden