• vonKatt

Helkroppstråden

Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-15 21:33:00 följande:

Men din lilla romantiker

Vad drömde du?
    Haha nu vill du att ja ska erkänna mina styggelser dom jag inte kan styra över själv utan mitt undermedvetna som levde sitt eget lilla liv...i tråden dessutom...hmmm!

Okej...men nu är det mitt undermedvetna!

Drömde att jag var på jobb i närheten av där du bor...smet förbi på lunchen för att få lite fika...du hade precis kommit ut ur duschen så du var knappt klädd.

Från det ena till det andra så slutade det med skoningslös vild sex vid diskbänken och över köksbordet. smile5.gif[/quote]Nu var du modig :)

Och vilken dröm sen då!! Wow!
  • vonKatt
    Mysigast skrev 2013-12-15 21:35:27 följande:
    Hej! Längesen!
    Vad fin du är :)
    Tackar!
  • vonKatt
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-15 22:38:56 följande:

[quote=71966413][quote-nick]vonKatt skrev 2013-12-15 22:29:01 följande:[/quote-nick]

Snygg så jag blir att tråna...sexig bild! smile5.gif[/quote]

Nåt att drömma om kanske
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 22:33:21 följande:
    Oh, jag som alltid föreställt mig katten som mörkhårig... Skäms
    Synd. Det var en blod kisse detta
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 22:45:31 följande:
    Antar att du menar "blond". Men, men... Jag säger inte att blond är sämre. Bara att jag alltid föreställt dig som mörk. Flört
    Ja. Blond såklart. Men då vet du, så slipper du fantisera mer
  • vonKatt
    Speak up skrev 2013-12-15 22:45:31 följande:
    Antar att du menar "blond". Men, men... Jag säger inte att blond är sämre. Bara att jag alltid föreställt dig som mörk. Flört
    Eller... Fortsätt gärna med fantasierna ;))
  • vonKatt
    Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) skrev 2013-12-15 22:46:09 följande:

Nåt att drömma om kanske
    Kanske det smile5.gif ...väcker sanningen inspiration så bearbetar man hjärnan lite för så kanske det kan bli som på riktigt...eller så man ville att det skulle ha varit! smile5.gif[/quote]

Du får berätta imorn hur det gick! Och är det för busigt så rekommenderar jag brevduva, det är troligare att jag får läsa än härinne där det modifieras friskt om ämnet sladdar för mkt åt nåt håll
Svar på tråden Helkroppstråden